قلع و قمع ۳۴ بنای غیر مجاز در قزوین

خبرگزاری مهر دوشنبه 20 فروردین 1403 - 15:59
قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۴ بنای غیرمجاز در اراضی استان قزوین قلع و قمع شد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۳۴ بنای غیرمجاز در اراضی استان قزوین تخریب شد، اظهار کرد: ۶ مورد از این بناها در حوزه شهرستان تاکستان بود.

وی بیان کرد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیرمجاز حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی بخش اسفرورین این شهرستان آزادسازی شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آوج نیز تخریب شد، افزود: در پی بازدیدهای مستمر و شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی این تعداد بنای غیر مجاز در روستاهای کامشکان و اسماعیل آباد از توابع این شهرستان شناسایی و با قلع و قمع این مستحدثات حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

وی با بیان اینکه ۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان البرز نیز با دستور دستگاه قضائی قلع و قمع شد، ادامه داد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیر مجاز بالغ بر ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای دیزج آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

عطایی در پایان یادآور شد: این تخریب‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل محوطه سازی، تفکیک اراضی و دپوی نخاله و فنس کشی اجرا شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.