ورود سامانه بارشی جدید طی دو روز آینده به همدان

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 09:35
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی جدید طی دو روز آینده به این استان خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا ،اظهار کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی جدید در برخی از ساعات در اکثر نقاط استان رگبار باران با احتمال رعد و برق را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، افزود: در ساعات بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر را خواهیم داشت ضمن اینکه برای امروز و فردا احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی استان وجود دارد هر چند که بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود.

باقری‌شکیب با اشاره به تغییرات دمایی استان همدان نیز تصریح کرد: دماهای روزانه استان دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت اما روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجدد دو تا سه درجه دماهای روزانه خنک‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، اسدآباد، فامنین و  قهاوند با ۲۳ درجه سلسیوس و کمینه دما صبح امروز از فامنین، بهار و شیرین‌سو با چهار درجه سلسیوس گزارش شده است.

باقری‌شکیب اضافه کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۲۲  و پنج درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید