نجات یک نوزاد شیرخوار فلسطینی از زیر آوار در جبالیا

صدا و سیما یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:40
یک کودک شیرخوار فلسطینی در اردوگاه جبالیا از زیر آوار خانه اش نجات یافت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کودک شیرخوار فلسطینی در اردوگاه جبالیا از زیر آوار خانه اش نجات یافت.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از لحظه نجات دختر شیرخواره فلسطینی از زیر آوار خانه اش در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه درپی حمله هوایی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

تخریب ۳۰۰ باب منزل مسکونی در اردوگاه جبالیا

کانال تلگرامی فلسطین پست، نیروهای پدافند غیرعامل در شمال نوار غزه اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات نظامی خود در جبالیا، بیش از ۳۰۰ باب منزل مسکونی را در این منطقه تخریب کردند.
این نیروها همچنین اعلام کردند پیکر صدها شهید فلسطینی را در جبالیا از زیر آوار خارج کرده ایم و همچنان پیکرهای شهدای دیگر زیر آوار قرار دارد؛ نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان العوده در منطقه تل الزعتر در جبالیا تیراندازی می کنند.

 

حمله خمپاره ای گردان های قسام به مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی در جبالیا

کانال تلگرامی سخنگوی گردان های قسام "گردان های القدس" اعلام کرد با همکاری گردان های قسام، مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق جبالیا را هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادیم.
گردان های القدس همچنین اعلام کرد با یک گروه از نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان «الترنس» در اردوگاه جبالیا درگیر شدیم و خساراتی به آنها وارد کردیم.

 

نجواهای پدرانه یک پدر فلسطینی با فرزند خردسالش

شبکه تلویزیونی الجزیره در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، تصاویری دردناک از یک پدر فلسطینی منتشر کرد که در حال گفت و گو با فرزند خردسالش است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه شهید شد.
این پدر فلسطینی با گریه می‌گوید به او گفتم دوست داری چکاره شویی؟ گفت پدر می‌خواهم پلیس شوم! به او گفتم پزشک شو و مردم را مداوا کن. گفت نه! می‌خواهم پلیس شوم تا از مردم حمایت کنم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.