حمله موشکی حزب الله به پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»

صدا و سیما یکشنبه 06 خرداد 1403 - 16:22
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: در پاسخ به حمله پهپادی و عملیات ترور ارتش اسرائیل در منطقه ناقوره در جنوب لبنان، محل استقرار سربازان دشمن اشغالگر را در اطراف پایگاه «جل العلام» را با موشک هدف قرار دادیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: در پاسخ به حمله پهپادی و عملیات ترور ارتش اسرائیل در منطقه ناقوره در جنوب لبنان، محل استقرار سربازان دشمن اشغالگر را در اطراف پایگاه «جل العلام» را با موشک هدف قرار دادیم.

حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام» 
این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی روز یکشنبه به نقل از ارتش این رژیم اعلام کردند که ۱۵ موشک از لبنان به سمت الجلیل الغربی در شمال اسرائیل شلیک شد.

 

خسارت ۶۲ میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه
گزارش آژانس جهانی رتبه بندی مودیز حاکی از آن است که رژیم اشغالگر هر روز ۲۶۹ میلیون دلار ضرر و زیان مالی متحمل می‌شود و این یعنی این رژیم از ابتدای جنگ تا امروز حدود ۶۲ میلیارد دلار زیان کرده است.
گزارش آژانس مودیز که مبتنی بر گزارش‌های وزارت دارایی اسرائیل است، نشان می‌دهد پس از ۲۳۰ روز جنگ، کسری بودجه اسرائیل به ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی در ۴ ماه گذشته امسال، افزایش یافته است.

حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام» 
در این گزارش آمده است: کسری بودجه از آوریل ۲۰۲۳ به ۳۵.۷ میلیارد دلار رسیده و این بیشتر از ارزیابی ۶.۶ درصدی دولت برای سال ۲۰۲۴ است.
طبق این گزارش، این کسری بودجه از زمان بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ بی سابقه بوده است و به اذعان وزارت دارایی این کسر بودجه فقط در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۱۶ میلیارد دلار رسید.
در این گزارش آمده است: جنگ غزه دولت را واداشت به ویژه در زمینه نظامی، هزینه بالایی کند که به نوبه خود افزایش تقریبا ۳۶ درصدی را ثبت کرده است.
از سوی دیگر، درآمد‌ها به علت کاهش پرداخت مالیات با کاهش ۲.۲ درصدی روبرو شد.

 

دانشجوی فارغ التحصیله هاروارد :با مدرکی از دانشگاهی قدم در دنیا می‌گذاریم که از نابودی ۴۸ هزار فلسطینی در غزه، از جمله ۱۵ هزار کودک، سود برده است
دانشجوی دانشگاه هاروارد : برای درکِ فوریتِ لحظه ای که اکنون در آن قرار داریم، باید بدانیم جهانی که در مقابل چشمان ماست، به آشوب کشیده شده است. ما در آمریکا هستیم که قرار است همان «شهر درخشنده روی تپه» باشد (این اصطلاح در آمریکا به معنی «چشمه امید» است). ما می توانیم حمله به اوکراین را محکوم کنیم، اما وقتی به اشغال فلسطین و نسل کشی در آنجا اعتراض شود، از نیروهای پلیس برای سرکوب جوانانی استفاده می شود که شجاعت به خرج دادند و علیه اشغال فلسطین و نسل کشی در آنجا سخن گفتند. ما پس از فارغ التحصیلی از هاروارد، با مدرکی از دانشگاهی قدم در دنیا می گذاریم که از نابودی 48 هزار فلسطینی در غزه، از جمله 15 هزار کودک، سود برده است و همچنان به ادامه آن کمک می کند، دانشگاهی که از قدرت نرم خود برای تقویت رژیمی آپارتاید استفاده می کند.
 
 

واکنش بازیکن فوتبال سابق مصر به عملیات قهرمانانه گردان‌های القسام
محمد ابوتریکه بازیکن سابق فوتبال مصر در حساب کاربری ایکس خود با به اشتراک گذاشتن آیات ۲۵ و ۲۶ سوره احزاب که خداوند در آن فرموده است: «و خداوند کافران را با خشمشان برگرداند در حالی که به هیچ خیری دست نیافتند و خدا [مشقّت]جنگ را از مؤمنان برداشت و خدا قویّ و عزّتمند است؛ و [خداوند]کسانی را از اهل کتاب که احزاب را پشتیبانی کردند از قلعه هایشان پایین آورد و ترس در دل هایشان افکند؛ گروهی را می‌کشتید و گروهی را اسیر می‌کردید.» نوشت: روزی بزرگ برای مردان این دوران و همه دوران ها. خداوند مردم غزه را پیروز گرداند.

حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»
 
 
حملات موشکی رژیم صهیونیستی به روستای الجبین در جنوب لبنان
العالم تصاویری از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به روستای «الجبین» در جنوب لبنان منتشر کرد.
 
 
 
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفت دولت نتانیاهو حاضر است اسرای اسرائیلی را قربانی کند
 موشه یعلون، وزیر جنگ پیشین اسرائیل، گفت: دولت فعلی اسرائیل حاضر است همه اسرای را در غزه قربانی کند.
موشه یعلون افزود: سیاست و رویکرد دولت فعلی برای ما ویرانی به بار خواهد آورد و ما با تهدید موجودیتی «داخلی» بیشتر از «خارجی» روبرو هستیم.

حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»

 
 
عزت الرشق: جنگ باید در سراسر نوار غزه متوقف شود
عزت الرشق، از سران جنبش حماس، گفت: جنگ نه فقط در رفح، بلکه باید در کل نوار غزه متوقف شود.
حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ارتباط با انتشار خبرهایی مربوط به ازسرگیری مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا گفت: هیچ چیز تازه‌ای از طرف میانجی گران در این خصوص به دست ما نرسیده است.

عزت الرشق تصریح کرد : جنگ باید در سراسر نوار غزه به طور کامل و دائم متوقف شود و این چیزی است که ملت فلسطین انتظار دارد و نقطه آغاز هر چیزی خواهد بود.
وی افزود: بنیامین نتانیاهو از طفره رفتن و ایجاد تصورات نادرست و دروغین در مورد نگرانی خود برای اسیران اسرائیلی خسته نمی شود. نتانیاهو در تلاش است تا زمان بیشتری برای ادامه حملات خود به نوار غزه بخرد، اما زمان رو به پایان و دستاوردهای مقاومت رو به افزایش است. ما به دلاورمردان مقاومت، اعم از گردان‌های قسام، قدس و دیگر گروه‌ های مقاومت، درود می فرستیم.
 
 
حملات شدید گردان های قسام به تل آویو و چند شهرک دیگر صهیونیستی
 مباشر در خبری فوری گزارش داد گردان های قسام اعلام کرد در پاسخ به جنایت صهیونیست ها علیه شهروندان با تعداد زیادی موشک تل آویو را هدف قرار دادیم.
 
 
 
 
 
سانچز: اسپانیا در طرف درست تاریخ ایستاده است
پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا گفت: وقتی جنگ تمام شود و مردم از آنچه در غزه اتفاق افتاده است، آگاه شوند، در می یابیم ما شاهد یکی از مرگبارترین لحظات قرن بیست و یکم بوده ایم. این اتفاق خواهد افتاد و من می خواهم زنان و مردان اسپانیا وقتی چنین اتفاقی می افتد افتخار کنند که شاهد بوده اند دولت و کشور آنها دفاع کردند و درباره اوکراین و فلسطین در طرف درست تاریخ ایستادند.
حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»
 
 
ژنرال اسرائیلی: نتانیاهو حاضر نیست از قدرت دست بکشد حتی اگر به بهای فروپاشی
روزنامه معاریو به نقل از ژنرال اسحاق بریک نوشت: ما یک جنگ بدون هدفی را دنبال می کنیم و شکست دادن حماس در این دولت ( نتانیاهو) دشوار است.
اسحاق بریک افزود :اگر بنیامین نتانیاهو، گالانت و هالیوی ( نخست وزیر ، وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل ) در راس قدرت بمانند، اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد که نتانیاهو حاضر نیست از قدرت دست بکشد حتی اگر به بهای فروپاشی اسرائیل باشد.
 
حمله موشکی حزب الله پادگان رژیم صهیونیستی در «جل العلام»
 
 
درگیری شدید مخالفان نتانیاهو با پلیس رژیم صهیونیستی و بازداشت تعداد زیادی از آنها 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.