نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا: رئیسی ریل و مسیر خدمت را به درستی جا انداخت

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 13 خرداد 1403 - 00:08
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیسی ریل و مسیر خدمت را به درستی جا انداخت و دولت قوی را به وجود آورده است.

علی خزایی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی (شامگاه ۱۲ خرداد ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، ارتحال امام خمینی (ره) و گرامی داشت قیام خونین ۱۵ خرداد در جمع اعضای ستادی خود در انتخابات گفت: ما همیشه وابسته به خرداد بوده و هستیم و این خردادها همیشه تاثیر گذار بوده و هستند و ما بعنوان مبدا این قیام و آغاز نهضت اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش برجسته ای را ایفا کرده‌ایم.

وی افزود: آرمان و هدف انقلاب فقط به ولایت فقیه و مردم بستگی داشته و دارند و این دو نقش اساسی را داشته‌اند و مسئولین برای رفع نیازهای مردم در کنار رهنمون‌های رهبری معظم تلاش بیش از پیشی را داشته باشند.

خزائی به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اشاره و بیان کرد: شهید رئیسی به درستی کشور را در دست گرفت و ما یک شخصیت کامل و بی نظیر را در هدایت کشور از دست دادیم و حق داریم که در این مصیبت غمگین و محزون باشیم و دیدیم کشورهای همسایه و دور دست این شخصیت را چگونه تکریم و تجلیل کردند؛ شخصیت رئیسی ریل و مسیر خدمت را به درستی جا انداخت و دولت قوی را به وجود آورد و لحظه‌ای در امور کشور پس از شهادتش اختلال به وجود نیامد و این به خاطر درایت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب بود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا: رئیسی ریل و مسیر خدمت را به درستی جا انداخت

 این مسئول تصریح کرد: ظرفیت بی بدیل انقلاب ما در این حوادث و رخدادها خلاصه می‌شود و اگر این حادثه در هر کشوری رخ می‌داد آن کشور ورشکسته و از هم پاشیده می‌شد.

 نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی مبارزه با اسرائیل را آرمان آزادی خواهان و ایران اسلامی دانست و گفت: پس از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گروه‌های مقاومت با حمایت ایران لحظه ای از مبارزه با اسرائیل دست برنداشتند و قطعا پیروزی نهایی با مردم فلسطین خواهد بود و سند آن بیداری جوانان غرب برای حمایت از این کشور ستمدیده است.

خزایی شخصیت حضرت امام راحل را یک فرد شجاع و قدرتمند برای حفظ دین دانست و افزود: مردم دیار پانزده خرداد از سال ۱۳۴۲ علاقه خود را به امام و مرجع تقلید خود ابراز داشتند و پس از انقلاب اسلامی هرگاه کشور دچار مشکل و فتنه‌ای شد مردم دیار پانزده خرداد نقش مهمی در خنثی سازی آن داشتند.

وی به اشاره به ضرورت حل مشکلات دشت ورامین تصریح کرد: همه آحاد مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا، دانش آموزان و دانشجویان و... باید مانند زمان انتخابات پرشور در صحنه بمانند و کار برای این منطقه فراوان است و ما نیز به عنوان خادم ملت سعی خواهیم کرد با تمام وجود برای حل مشکلات قدم های محکم برداریم و از همه مهمتر جنبه مردمی کار است که بازهم مردم مانند همیشه نقش آفرین خواهند بود تا مسائل و مشکلات به حداقل برسد نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا در پایان حل مشکلات آب و راه را از اولویت‌های خود دانست و رایزنی‌های صورت گرفته در زمان کنونی را از جمله قدم‌های برداشته شده در این زمینه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.