تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آوج نیازمند اعتبارات ملی است

خبرآنلاین دوشنبه 14 خرداد 1403 - 03:05
فرماندار شهرستان آوج گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ضروری که نیازهای عمده شهرستان را برآورده می کنند از اولویت اصلی مدیریت شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ وحید زرگر، فرماندار شهرستان آوج در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تملک دارایی های سرمایه ای(عمرانی)سال ۱۴۰۳ که با حضور روسای ادارات شهرستان و نمایندگان ادارات کل استانی برگزار شد، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ضروری که نیازهای عمده شهرستان را برآورده می کنند از اولویت اصلی مدیریت شهرستان است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری ویژه ادارات و دستگاه‌های مربوطه برای اجرای پروژه‌ها، تصریح کرد: تکمیل برخی از پروژه‌ها تنها با استفاده از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میسر نیست و مدیران ادارات مربوطه باید با تلاش و پیگیری از دستگاه‌های استانی، اعتبارات ملی را جذب کنند.

فرماندار آوج در ادامه با اشاره به روحیات رئیس جمهور شهید گفت: مشی سیاسی آیت‌الله رییسی پرهیز از مجادلات بی فایده سیاسی و ورود مدبرانه به مسائل اساسی کشور بود.

وی افزود: بارها مقام معظم رهبری، جریانات و گروه‌های سیاسی را به تقوای سیاسی و جمعی دعوت کردند اما متاسفانه برخی از کنشگران و جریان‌های سیاسی با رفتارهایی خلاف رهنمودهای ایشان، تقوای سیاسی و مشی منصفانه را به عنصری کمیاب در سپهر سیاسی تبدیل کردند.

فرماندار آوج بیان کرد: در این میان آیت الله رییسی نشان داد که می‌توان در بالاترین سطوح سیاسی کنش‌گری و تقوای سیاسی را رعایت کرد؛ رئیسی با ولایت‌پذیری، تواضع و مردمی بودن تبدیل به یک عنصر کارآمد ،جامع الاطراف و اسوه شد.

وی افزود:با عنایت خداوند متعال و همدلی و انسجام ملی انتخابات رییس جمهوری مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده و با شکوه و مشارکت هر چه بیشتر مردم برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ ،برنامه های خود را برای دوره مالی جدید تشریح کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.