اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی رهگیری پهپادهای حزب الله

صدا و سیما دوشنبه 14 خرداد 1403 - 03:11
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل موشک‌های رهگیر خود را به سوی پهپاد‌های حزب الله شلیک کرد، اما این موشک‌ها در رهگیری این پهپاد‌ها ناکام ماندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش در رهگیری پهپاد‌های حزب الله با چالش بزرگی مواجه است.
این منبع نوشت: ارتش اسرائیل ظهر امروز موشک‌های رهگیر خود را به سوی پهپاد‌های حزب الله شلیک کرد، اما این موشک‌ها در رهگیری این پهپاد‌ها ناکام ماندند.

کودکان غزه به دلیل محاصره از انتقال پزشکی محروم هستند
شبکه خبری ای بی سی نیوز استرالیا در گزارشی از غزه به وضع زخمی هایی پرداخت که با وجود نیاز به اعزام به خارج برای درمان، اجازه عبور از گذرگاه غزه را ندارند.
 

 

اعتراض دهها حریدیم به قانون سرباز گیری اجباری در تل آویو
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ده ها حریدیم (یهودیان به شدت افراطی) در اعتراض به قانون سربازگیری اجباری خیابان چهارم حیاتی در شرق تل آیو را بستند.
 
اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی رهگیری پهپادهای حزب الله
 
 
آنروا: غزه برای جلوگیری از قحطی به کمک‌های غذایی کافی نیاز دارد
آژانس امداد و کار برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد مردم غزه برای جلوگیری از قحطی به کمک‌های غذایی کافی نیاز دارند.
در این گزارش آمده است: یکی از مقامات آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) روز یکشنبه گفت که مردم غزه برای جلوگیری از قحطی به کمک‌های غذایی کافی نیاز دارند.

ایناس حمدان سرپرست اطلاعات عمومی آنروا در غزه در مصاحبه‌ای زنده با شبکه تلویزیونی دولتی القاهره نیوز گفت: «هیچ منطقه امنی در غزه وجود ندارد و بحران انسانی پیچیده‌تر می‌شود».
این مقام آنروا گفت که پناهگاه‌ها در شهر خان یونس در جنوب غزه و مرکز غزه مملو از فلسطینی‌هایی است که به خاطر حملات اسرائیل از رفح فرار کرده اند. وی افزود: «تعداد افراد در هر پناهگاه تقریباً ۱۶۰۰۰ نفر است». 

حمدان خاطرنشان کرد که تیم‌های آنروا در تلاش هستند تا خدمات بهداشتی ارائه کنند و مواد غذایی را در این سرپناه‌ها توزیع کنند؛ وی گفت که برای جلوگیری از قحطی در این پناهگاه ها، نیاز به کمک‌های غذایی کافی است.
 
 
 
آتش سوزی ناشی از حمله موشکی به مواضع رژیم اشغالگر در جولان
شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن پخش تصاویری از یک آتش سوزی مهیب به نقل از رادیو تلویزیون رژیم اشغالگر گزارش داد این آتش سوزی ناشی از اصابت ده فروند موشک به برخی مواضع در جولان است که از لبنان به منطقه کتسرین در جولان شلیک شدند.
 
 
 
 
پیام یک اسیر اسرائیلی :مارا به دست نتانیاهو نسپارید
به گزارش غزه الان،گردان های قسام یک پیام صوتی ازیک اسیر اسرائیلی نزد حماس منتشر کرد که در آن می گوید: سرنوشت مارا به دست نتانیاهو و شورای جنگ نسپارید. مارانجات دهید .مردم باید تصمیم بگیرند.
 
شهادت ۲۶ تن از ساکنان غزه دربازداشتگاههای رژیم اشغالگر
به گزارش فلسطین الیوم به نقل از آسوشیتدپرس از ۷ اکتبر تاکنون ۲۶ تن از ساکنان غزه دربازداشتگاههای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
این افراد به دنبال شکنجه های غیر انسانی در مراکز بازداشت رژیم اشغالگربه شهادت رسیده اند. 
براساس این گزارش روزنامه نگاران و صلیب سرخ اجازه ورود به مراکز بازداشت اسرای فلسطینی در صحرای نقب را ندارند.
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.