کاندیدای ریاست جمهوری در تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:42
خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: کاندیدای ریاست جمهوری به جای رقابت و سیاه نمایی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد با تقدیر از حضور مردم در مراسم ارتحال امام راحل به انتخابات پیش رو در کشورمان اشاره و اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری به جای رقابت و سیاه نمایی به تبیین دستاوردهای انقلاب و ظرفیت‌ها بپردازند.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه در کلیه انتخابات متأسفانه افراد کاندیدا به جای بیان ظرفیت‌ها و توان خود به سیاه نمایی و تخریب یکدیگر می‌پردازند افزود: امید است در این دوره با تاسی از شهید جمهور آیت الله رئیسی به بیان دستاوردها و توان کاری خود بپردازند.

وی با عرض تسلیت شهادت امام جواد (ع) به زندگی این امام پرداخت و افزود: امام جواد میوه دل امام رضا (ع) در طول مدت خدمت خود با سخاوت و مهربانی با مردم رفتار می‌کرد.

دستجردی در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته برای ازدواج آسان قدردانی کرد و از خیرین خواست در این مسیر کمک کنند تا جوانان با خاطر آسوده بتوانند ازدواج کنند.

امام جمعه خلیل آباد فرزند آوری را نتیجه ازدواج آسان جوانان دانست و از خیرین و مسؤولان خواست نسبت به ارائه خدمات در بحث اعطای تسهیلات و کمک‌ها به امر ازدواج آسان دریغ نداشته باشند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به تلاش‌های انتظامی شهرستان در بحث کشفیات مواد مخدر و نیز برخورد با رانندگان و موتور سواران پر خطر اشاره کرد و از والدین خواست از دادن وسیله به دست فرزندان بدون گواهینامه خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.