موفقیت عملیات های پهپادی حزب‌الله در جبهه شمالی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:43
یک روزنامه صهیونیستی به موفقیت عملیاتهای پهپادی حزب الله لبنان در جبهه شمالی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت شبکه المیادین به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: ارتش اسرائیل به شکست خود در مقابله با یک پهپاد لبنانی در منطقه «عیمک یرزعئیل» اذعان کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو در ادامه تاکید کرد: این پهپاد انتحاری متعلق به حزب الله لبنان که در منطقه مذکور منفجر شد توانست برای نخستین بار از آغاز جنگ در جبهه شمالی، خود را به دورترین نقطه از مرزهای لبنان برساند.

پیش از این حزب الله لبنان چندین عملیات پهپادی مختلف انجام داده که باعث حیرت و شگفتی مقامات صهیونیست شده است. در یکی از این عملیات‌ها جنگنده اف ۱۶ صهیونیستی نیز موفق نشد جلوی پهپاد انتحاری حزب الله را بگیرد.

این روزها و با شدت گرفتن درگیری‌ها در جبهه شمالی، پهپادهای انتحاری حزب الله لبنان تبدیل به کابوس اشغالگران صهیونیست شده است. حملات موشکی نیروهای لبنانی نیز مناطق شمالی اراضی اشغالی را به جهنم سوزان تبدیل کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.