تولد روباه‌های ملوس در پناهگاه کیاسر (فیلم)

عصر ایران پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:45
جعفر پناه‌پور، محیط‌بان و عکاس حیات وحش این ویدیو را از دو توله روباه در پناهگاه حیات‌وحش کیاسر منتشر کرده است. پناه‌پور با اشاره به نقش روباه‌ها در کنترل جمعیت جوندگان در طبیعت در اینستاگرامش نوشته است: «روباه‌ها موجوداتی همه چیزخوار در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها از انواع بی‌مهرگان و حشرات، خزندگان، پستانداران کوچک و قسمت‌های مختلف گیاهان را مصرف می‌کنند. وجود روباه به شدت میتواند در کنترل جمعیت جوندگان موثر باشد.» در چهارده روز اول پس از به دنیا آمدن توله روباه‌ها، هنگامی که مادر آن‌ها به ندرت آن‌ها را تنها می‌گذارد چشم و گوش بسته هستند و پس از حدود چهار هفته هنگامی که گوش‌ها و چشم هایشان باز می‌شود، شروع به مستقل شدن و کاوش خارج از لانه خود می‌کنند.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.