هشدار سطح زرد هواشناسی در زنجان صادر شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 خرداد 1403 - 09:05
زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان، گفت: ورود سامانه بارشی جدید، بارش‌های رگباری، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها را در پی دارد.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار زد هواشناسی در استان از امروز تا روز چهارشنبه، گفت: سامانه بارشی فعال در استان موجب بارش‌های رگباری و آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده و رگباری باران در نقاط مختلف استان وجود دارد، ادامه داد: رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد همراه خواهد شد.

رحمان نیا افزود: امروز آسمان اغلب مناطق استان عمدتاً ابری خواهد بود و شرایط جوی ناپایداری که در منطقه حاکم است طی روزها آینده نیز همچنان ادامه می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه وجود دارد که بر این اساس توصیه می‌شود هم استانی‌ها از اتراق و تردد کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و به دلیل رعد و برق‌های متناوب در فضاهای باز و ارتفاعات حضور نیابند.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای استان تغییرات محسوس طی روزهای آینده نخواهد داشت، افزود: در مجموع بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را برای استان انتظار نداریم ولی به دلیل ماهیت همرفتی بارش‌ها به صورت محلی، رشد ابر و رگبارهای شدید را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.