همه هستند جز ستاره اسپانیایی؛/ ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف نیمه‌نهایی با سپاهان

ورزش سه شنبه 26 خرداد 1403 - 11:01
مارینوس اوزونیدی سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا اشتباهات لیگ را در جام حذفی جبران کند.

به گزارش ورزش‌سه ، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر با رتبه نهمی که ضعیف‌ترین رتبه سرمه‌ای پوشان سیرجانی طی ۴ سال اخیر بوده است، گل گهر حالا در نیمه نهایی جام حذفی در آستانه رسیدن به فینال قرار دارد و اوزونیدیس اگر می‌خواهد به کارش در فوتبال ایران ادامه بدهد باید مقابل سپاهان در اصفهان دست به کار بزرگی بزند و شاگردانش را به فینال برساند. 

در این شرایط این مربی یونانی با تمام توان تیمش را به مصاب سپاهان خواهد فرستاد و در این مسیر فقط روبرتو تورس ستاره اسپانیایی ستاره تیمش را در اختیار ندارد که پس از پایان لیگ برتر کشور خود بازگشت.

2043705

با این و انتظار می‌رود که محمدرضا اخباری مثل همیشه در خط دروازه قرار بگیرد و یک خط جلوتر از اون مسیح زاهدی و سامان فلاح بازی کنند. چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه به بهنام برزای و ابوالفضل رزاق‌پور سپرده خواهد شد.

در شرایطی که اوزیری دیسک به انجام بازی با آرایش ۱-۳-۲-۴ تمایل دارد، علی علیزاده و احمدرضا ضد روح دو هافبک دفاعی تیم خواهد بود و یک خط جلوتر از آنها هم شانس نوید عاشوری، مهدی ممی زاده و علیرضا کوشکی برای حضور در ترکیب اصلی زیاد است. البته در این بخش از زمین اوزونیدیس مهره‌های قابل اتکایی نظیر بایناما، زائر کاظمینی، اسلامی خواه و . ‌.. که دست او را برای تغییر در ترکیب باز نگه می‌دارد.

2043706

درنهایت راس خط آتش گل‌گهر هم به سعید سحرخیزان سپرده خواهد شد. 

ترکیب احتمالی گل‌گهر مقابل سپاهان: 
محمدرضا اخباری- ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، نوید عاشوری و سعید سحرخیزان.

2043707

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.