سعید احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد این اداره کل در دولت سیزدهم در استان افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در امور عمرانی ادارات ثبت احوال استان، راهاندازی میز خدمت در کلیه ادارات ثبت احوال استان، راه اندازی تمام وقت اداره ثبت احوال شهرستان تازه تاسیس چهار برج با ارائه تمامی خدمات ثبت احوال در سال ۱۴۰۱، راه اندازی تمام وقت اداره ثبت احوال شهرستان تازه تاسیس میرآباد با ارائه تمامی خدمات ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ از جمله این اقدامات است.
وی، افزایش اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای ثبت احوال استان با تخصیص بالای ۶۸ درصد در سال ۱۴۰۱ و تخصیص صد درصدی در سال۱۴۰۲ را از دیگر اقدامات در دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: استقرار میز خدمت ثبت احوال استان در مرز تمرچین در سال ۱۴۰۲ برای ارائه خدمات سریع و رفع مشکل سجلی و هویتی به زائران اربعین حسینی، اعطای مجوز و راه اندازی ۲۰ دفتر جدید پیشخوان دولت در سطح استان در راستای برون سپاری خدمات به بخش خصوصی از طریق درگاه ملی مجوزها، تعیین تکلیف اسناد ممنوع الخدمات و رفع ممنوعیت با مساعدت دادگستری و دادستانی استان در راستای تکریم حقوق شهروندی مردم استان نیز در این بازه زمانی انجام شده است.
احمدی در ادامه با بیان اینکه در طول استقرار دولت سیزدهم، پرونده های افراد فاقدین شناسنامه در سطح استان تعیین تکلیف شده از صدور شناسنامه و یا کارت شناسائی موقت برای آنها خبر داد.
مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان غربی تصریح کرد: راه اندازی مرکز رصد جمعیت استان در اسفندماه ۱۴۰۲، برون سپاری اخذ درخواست شناسنامه های بالای ۱۵ سال به دفاتر پیشخوان، چاپ و تحویل آنها توسط پست استان در درب منازل متقاضیان از دیگر اقدامات انجام شده در بازه زمانی مذکور برای مردم استان است.
انتهای پیام