کرمان و رفسنجان میزبان بزرگترین رویداد موسیقی اصیل ایرانی

خبرگزاری ایسنا جمعه 01 تیر 1403 - 15:22
بزرگترین رویداد موسیقی اصیل ایرانی با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور روزهای سوم و چهارم تیر در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.

بزرگترین رویداد موسیقی اصیل ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری هزاردستان هنر شرق و در آستانه عید غدیر با حضور اساتید بزرگ موسیقی اصیل ایرانی در شهرهای کرمان و رفسنجان برپا خواهد شد.

این رویداد روزهای سوم و چهارم تیر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به ترتیب در تالار فرهنگ و هنر کرمان و خانه حاج آقاعلی رفسنجان برگزار و پذیرای علاقمندان و دوستداران موسیقی است.

به گزارش ایسنا، اجرای موسیقی زنده هزاردستان با هنرنمایی وحید تاج خواننده ملی، استاد کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار، سعید مشرف شاه نوازنده سنتور، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، پاشا هنجنی نوازنده نی و با حضور هنرمندان گروه دلنوای هزاردستان، امیر شریفی پور نوازنده کمانچه آلتو، علی آزادی نوازنده دف، محمدرضا یزدی نوازنده تار عود، سیاوش تحویلی نوازنده بم تار و محمد نیکوکار نوازنده تنبک همراه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.