شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر رسید

صدا و سیما دوشنبه 11 تیر 1403 - 17:27

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۲ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد که براثر آن‌ها ۲۳ فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک شهید و ۹۱ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود آمار شهدا فلسطینی در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و هفت هزار و ۹۰۰ نفر رسید و هشتاد و هفت هزار و ۶۰ نفر هم زخمی شدند.

 

شهادت ۱۵۳ خبرنگار در نوار غزه از آغاز جنگ نسل کشی
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه روز دوشنبه با اعلام خبر شهادت «محمد محمود ابوشریعه» خبرنگار خبرگزاری شمس نیوز، افزود: از آغاز جنگ نسل کشی ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه، یکصد و پنجاه و سه خبرنگار در این منطقه شهید شدند.

 

آثار شکنجه بر روی بدن اسرای منطقه غزه در زندان صهیونیست ها
شبکه قدس فید تصاویری از آثار برجامانده از شکنجه روی بدن اسرای منطقه غزه در زندان های رژیم اشغالگر منتشر کرد.
 
 
انهدام ۲ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در شرق شهر غزه
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: دو دوستگاه تانک مرکاوای ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را با دو بمب ضد زره «شواظ» در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه هدف قرار دادیم.
گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی از گروه‌های مقاومت در غزه هم اعلام کرد که با گلوله‌های خمپاره، نظامیان اشغالگر و تجهیزات جنگی آنان را در محله الشجاعیه در هم کوبیدیم.
 
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر رسید
 
عصبانیت نتانیاهو از آزادی رئیس بیمارستان شفاء غزه
بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) عصبانی و ناراحت است چون وی و یوآو گالانت (وزیر جنگ) از طریق رسانه ها مطلع شدند که ابوسلمیه رئیس بیمارستان شفاء غزه آزاد شده است.
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر رسید
 
 
گردان های القسام به مقابله با نیروهای دشمن ادامه می دهند
 
 
 
یائیر لاپید: تظاهرات و اعتصاب تنها راه پایان دادن به دولت نتانیاهو است
یائیر لاپید رهبر مخالفان اسرائیلی گفت دولت نتانیاهو با توافق مخالفت کرد و اکنون بدون بازگرداندن اسرا، جنگ را متوقف خواهد کرد. 
وی افزود اسرائیل در بحران است و تنها راه حل آن، برگزاری انتخابات است و اعتصاب یکی از راه های تحقق آن است‌. دولت نتانیاهو دیوانه وار عمل می کند و تظاهرات تنها راه نجات اسرائیل است. نتانیاهو برای برکناری مشاور قضائی دولت برنامه ریزی می کند و در قبال آن سکوت نخواهیم کرد.
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر رسید
 
مقاومت اسلامی هدف قرار دادن و انهدام یک تانک مرکاوا و یک خودروی نامیرا در داخل سایت رویسات العالم
 
 
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: اقدام صهیونیستها به استفاده از فلسطینی ها به عنوان سپرانسانی جنایت جنگی است
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد افشای ویدئوهایی که نشان می دهد نظامیان اشغالگر صهیونیست، دو اسیر فلسطینی را مجبور به جستجو برای کشف مواد منفجره و تونل ها و از آنها به عنوان سپر انسانی در غزه استفاده می کنند، جنایت جنگی جدیدی است که نشان از انحطاط اخلاقی ارتش بزدل رژیم اشغالگر دارد که به صورت شبانه روز تمام کنوانسیون ها و قوانین بین المللی، از جمله توافقنامه چهارم ژنو را نقض می کند .
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر رسید
این جبهه افزود : ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت وحشیانه و فجیع، بار دیگر ثابت می کند با جنایات مستمر و نقض آشکار حقوق بشر در صدر فهرست وحشی ترین و جنایتکارترین ارتش های جهان قرار دارد.
در ادامه این بیانیه آمده است این جنایت شنیع باید وجدان جهان آزاد را تحریک کند تا فشارها برای محاکمه فوری این دشمن جنایتکار ادامه یابد چون سکوت در برابر چنین جنایاتی به تداوم و گسترش آن کمک می کند .
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین افزود: ما خواهان اعزام فوری یک هیئت بین‌المللی برای بازرسی از شرایط اسرا ، مستند کردن نقض ها و کمک به اعمال فشارهای بین‌المللی برای بهبود شرایط اسرا هستیم .
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.