امسال برچسب تمدید گذرنامه برای اربعین نداریم

تابناک سه شنبه 19 تیر 1403 - 12:16
در حالی که در سال های گذشته گذرنامه منقضی زوار پیاده‌روی اربعین با یک برچسب تمدید می‌شد، سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی می‌گوید که «امسال این گونه نیست».

امسال برچسب تمدید گذرنامه برای اربعین نداریم

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ در حالی که در سالهای گذشته گذرنامه منقضی زوار پیاده‌روی اربعین با یک برچسب تمدید می‌شد، سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی می‌گوید که «امسال اینگونه نیست».

«با ثبت نام در سامانه مجازی پلیس من و پرداخت ۶۵ هزارتومان ظرف مدت ۷۲ ساعت گذرنامه زیارتی خود را درب منزل تحویل بگیرید»؛ این مطلب را سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی می‌گوید.

بنا بر این گزارش؛ در دو سال گذشته، گذرنامه‌های تاریخ گذشته با یک برچسب به صورت رایگان برای یک بار خروج به عراق آن هم تا پایان محرم و صفر اعتبار داشت؛ این در حالی است که سردار منتظر المهدی می‌گوید که « امسال از برچسب جهت تمدید گذرنامه استفاده نمی‌شود».

امسال برچسب تمدید گذرنامه برای اربعین نداریم

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.