خرید تضمینی ۳۱ هزار تن گندم در نهاوند

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 24 تیر 1403 - 14:01
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: سه مرکز خرید تضمینی در شهرستان نهاوند کار تحویل گرفتن گندم از کشاورزان را بر عهده‌ دارند و تا امروز ۳۱ هزار تن گندم تحویل این مراکز خرید شده است.

توکل آبشناس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کار برداشت گندم توسط کشاورزان نهاوندی چندین روز است که شروع‌ شده است و تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کیفیت گندم نهاوند بسیار مرغوب است و این شهرستان یکی از قطب‌های تولید گندم در استان محسوب می‌شود، افزود: برای سهولت کار کشاورزان سه مرکز خرید و کارخانه آرد این شهرستان برای تحویل گندم تولیدی کشاورزان فعال است.
آبشناس تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی نهاوند بر نحوه تولید و نحوه تحویل گندم نظارت دارند و در اسرع وقت نیز وجه خرید تضمینی گندم به‌ حساب کشاورزان واریز می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی نهاوند ادامه داد: تا امروز ۳۱ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید شده است و حدود دو هزار تن محصول جو نیز توسط کشاورزان به مراکز خرید تحویل داده‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت خرید تضمینی گندم از سوی دولت ۱۷هزارو ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو تعیین ‌شده و تأکید دولت نیز پرداخت سریع مبلغ است.

آبشناس یادآور شد: بیش از ۱۷ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم در شهرستان است که پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۳ هزار تن گندم در سطح شهرستان را داریم.

به گفته وی؛ تا پایان برداشت گندم و تحویل آن کارشناسان این اداره آماده هستند و مراکز خرید نیز آماده تحویل گندم هستند.

انتهای پیام 
 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.