اهدای ۳۰۰۰ نسخه کتاب مرحوم محمدی‌ملایری به کتابخانه‌های عمومی ملایر

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 27 تیر 1403 - 13:02
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: بیش از سه هزار نسخه کتاب مرحوم محمدی‌ملایری به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر اهدا شد. 

سیدجواد معینی چهارشنبه ۲۷ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نخبگان و خیرین بازوان توانمند کتابخانه‌های عمومی هستند که با منابع ارزشمند خود مخازن کتابخانه‌های عمومی را پربار می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون خیران در سراسر استان همدان منابع ارزشمندی را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کردند، افزود: مجموعه کتابخانه شخصی مرحوم دکتر احمد محمدی‌ملایری از مفاخر ادبی ایران شامل سه هزار و ۱۰ نسخه کتاب با پیگیری‌های به عمل آمده به کتابخانه‌های عمومی ملایر اهدا شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: مرحوم محمدی‌ملایری مؤلف، مترجم، ویراستار و شاعر برجسته ایرانی است که سال‌ها در شمال کشور زندگی می‌کرد اما بنابر وصیت همسرش این کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی ملایر با هدف استفاده مردم زادگاهش اهدا شد.

وی همچنین ادامه داد: این مجموعه برگرفته از نفایس ادبی و شامل تمامی موضوعات ادبی است و در یک مجموعه‌ مجزا با نام کتابخانه تخصصی زبان و ادب فارسی دکتر احمد محمدی‌ملایری ذیل کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.