شایعه تا واقعیت نجات دو زن از دست گشت ارشاد در همدان

شمال نیوز پنج شنبه 28 تیر 1403 - 13:07
ماجرای نجات دو زن از دست گشت ارشاد در همدان چه بود؟
شایعه تا واقعیت نجات دو زن از دست گشت ارشاد در همدان

ویدئویی با این عنوان که "گشت ارشاد دو دختر ۱۶ ساله را در همدان به بهانه بدحجابی گرفته و هر دو نفر را داخل یک مغازه زندانی کرده تا ماشین گشت ارشاد برسد اما مردم از دخترها حمایت کردند و اجازه دستگیری آنها را ندادند" از سوی ضد انقلاب در حال انتشار است؛ اما واقعیت ماجرا چیست؟

 

بررسی‌های خبرنگار فارس در همدان نشان می‌دهد حوالی عصر روز سه‌شنبه چند خانم در محله بین‌النهرین با هم بحث و مجادله می‌کنند که این بحث به توهین و در نهایت درگیری منجر می‌شود.

 

ماجرا از این قرار بوده که یکی از خانم‌های طرف دعوا که حجاب مناسبی نداشته بعد از مجادله لفظی با سیلی به صورت خانم‌ دیگر طرف دعوا می‌زند و همین موضوع منجر به ایجاد تنش و درگیری می‌شود.

 

در این میان مردم برای پایان درگیری وارد ماجرا شده و دو دختر بی‌حجاب را  داخل مغازه‌ای می‌برند تا مجادله ادامه پیدا نکند.

 

در فیلم منتشر شده نیز کاملا گویاست که نه اثری از پلیس است و نه گشت ارشاد و کسی که در حال فیلمبرداری از این ماجراست به دروغ در حال ارائه یک روایت ناشیانه است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.