رژیم صهیونیستی در راس جبهه کفر قرار دارد

صدا و سیما پنج شنبه 28 تیر 1403 - 18:32

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تحولات منطقه گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به نوار غزه در راس جبهه کفر قرار دارد  صهیونیست‌ها پرچم طاغوت را در عصر کنونی برافراشته اند. 


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود جبهه کفر و نفاق تلاش می‌کنند تا جوامع بشری را به سمت و سوی منحرف شدن از پیام و رسالت الهی و آموزش‌ها و تعالیم ارزشمند الهی سوق دهند. کشور‌های عربی خود را به عنوان حامی جهان عرب معرفی می‌کنند در حالی که بزرگ‌ترین و تاثیرگذار‌ترین این کشور‌ها در مسیر حمایت از دشمن و تامین کالا‌های مختلف مورد نیاز آن حرکت می‌کنند. روابط برخی از کشور‌های عربی با دشمن دوچندان و قویتر شده است و در حالی از رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کنند که در قبال گرسنگی و قحطی ملت فلسطین فقط تماشاچی هستند.
دبیرکل انصارالله یمن اظهار داشت هیچ مردمی در جهان وجود ندارد که مانند غزه ساکنانش از شدت گرسنگی با مرگ دست و پنجه نرم کنند. کشور‌های همسایه فلسطین منابع مالی و امکانات زیادی دارند و به جای این که به مردم فلسطین کمک کنند مواد غذایی و کالا در اختیار رژیم اسرائیل قرار می‌دهند. حمایت از رژیم صهیونیستی علیه منافع مردم فلسطین، خیانت به خدا و رسولش و نوعی نفاق است. مردم فلسطین که از گرسنگی رنج می‌برند وقتی متوجه می‌شوند کشور‌های بزرگ و تاثیرگذار عربی صد‌ها دستگاه کامیون حامل مواد غذایی برای اسرائیل ارسال می‌کنند از آسیب شدید روحی به سر می‌برند. وحشی گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه تصویر روشنی از راه و مسیر جنایتکارانی است که خداوند به ما دستور جهاد با آنان را داده است. ده ماه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی همچنان به نسل کشی مردم فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهد.

 
وی خاطرنشان کرد رژیم صهیونیستی شنبه گذشته مرتکب نسل کشی در منطقه المواصی خانیونس شد و در آن از هشت بمب ویرانگر و مرگبار آمریکایی استفاده کرد و آوارگان را در حالی که در چادر‌های پارچه‌ای بودند هدف قرار داد. وحشی گری وحشتناک و هولناک رژیم صهیونیستی برای او یک حالت روانی و رفتار مستمری شده است که مرتکب می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تحولات منطقه گفت: خداوند منزه و بلندمرتبه کافران را به مجازات فوری و عذاب ابدی در آخرت وعده داده است.


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود خداوند سبحان به بندگان مومنش دستور داد با کافران مقابله کنند و به آنان (بندگان مومن) وعده پیروزی و یاری داد.
صد‌ها مورد از آیات مبارک قرآن درباره جهاد در راه خدا سخن گفته و آن را به عنوان یک فریضه واجب و لازم معرفی کرده است. خداوند متعال بحث جهاد در راه خود علیه کافران را به شکلی عالی، جذاب و تأثیرگذار ارائه کرده است. خداوند ما را به جهاد در راهش ترغیب و اهمیت آن و نتایج و دستاورد‌های بزرگ و عظیمش را تبیین کرده است.

 
منافقان سرنوشتی مانند کافران دارند
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه ترین تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تحولات منطقه ای گفت: کافران در شرارت شان ، خصومت شان و بیعتشان با شیطان ، برای جامعه بشری خطرافرین هستند. شر کافران و ضلالت و گمراهی شان همان خصومت و دشمنی و جنایتی است که بهعنوان یک رفتار و رویکرد در دستور کار قرار می دهند. 
 


به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره ، سید عبدالملک بدرالدین افزود، اگر این گونه نبود که خداوند برخی از مردم را به سوی برخی دیگر هل و پیوند دهد ، هر آیینه کافران زندگی و حیات جامعه بشری را به فروپاشی و تباهی کامل کشانده بودند. کافران به علت شرارت شان و کینه توزی شان و سرکشی شان حتی به مردم اجازه نمی داند که حتی خداوند را با وجود مقدس بودنش عبادت کنند. جبهه کفر همواره علیه رسالت الهی ، اصول این رسالت و ارزش های گرانقدر آن که به سود حیات بشریت است حرکت می کند.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن اظهار داشت منافقین به پیام الهی وابسته هستند اما حرکت آنان در مسیر خدمت به شر و کفر و طاغوت است. تاسف شدید من از این بابت است که در عرصه و جامعه اسلامی ، یک توصیف و مفهوم قرانی واقعی برای کسانی که منافق هستند وجود ندارد. نقش تخریبی منافقان ترکیبی از خدمت به جبهه کفر و فتنه گری در داخل و منحرف کردن مردم از توجهات و دغدغه های واقعی است. منافقین تلاش می کنند مردم را به سود دشمنان رام کنند و برای اجرای توطئه ها و نقشه های دشمنان نیز تلاش می کنند. خداوند منافقین را در آیه ها و سوره های زیادی لعن می کند و به آنان هشدار می دهد که سرنوشت مشابهی مانند کافران دارند. 
 
 
تماشاچی بودن برخی کشورهای عربی در قبال جنایت صهیونیست ها مایه شگفتی است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنرانی خود درباره تازه ترین تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تحولات منطقه گفت: آنچه که در وضعیت رسمی در جهان و نزد عرب ها و مسلمانان بسیار شگفت انگیز است، تماشاچی بودن آنان در قبال جنایات کشتار و نسل کشی در نوار غزه است.
 
 

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود، هیچ تحرک عربی و اسلامی جدی در سطح رنج بشری برای حمایت از مردم فلسطین صورت نگرفته است. رسانه ها در توجه و تمرکز به بخش انسانی و بشری غزه کوتاهی و تعلل کرده اند و درد و رنج زخمیان و بیماران در نوار غزه بسیار زیاد و هولناک است. سازمان های مربوطه کاملا در سکوت قرار دارند و به رغم رجز خوانی و جسارت سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که مرتکب شده اند هیچ تحرکی یا فشاری (علیه رژیم صهیونیستی) از خود نشان ندادند. توهین و هتک حرمت مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی یک جنگ واقعی در کرانه باختری رود اردن آغاز کرده است. 

دبیرکل جنبش انصارالله یمن اظهار داشت آمریکای شریک عملی و اساسی رژیم صهیونیستی در همه جنایات و اقدامات ظالمانه این رژیم است. مقاومت در نوار غزه بسیار فراتر از حد انتظارات و پیش بینی ها است و ملت فلسطین نیز به رغم حجم زیاد مصیبت ها و دردها، همچنان ثابت قدم است. رژیم صهیونیستی و آمریکا از دکترین جنگی و قدرت بازسازی توانمندی گردان های قسام شوکه شده اند. هر روز بر شدت جنگ افزوده می شود در زمانی که رژیم صهیونیستی پیش بینی می کرد جنگ را نهایتا به سود خودش تمام خواهد کرد. گردان های قسام و گردان های قدس و سایر گروه های مبارز فلسطینی در نوار غزه توانستند با میدان نبرد سازگاری پیدا کنند. شمار زیادی از مبارزان فلسطینی به خدمت گرفته شده اند و تولید مهمات به رغم محاصره شدید و ممانعت از ورود سلاح به نوار غزه ادامه دارد. سطح تاثیر عملیات در غزه به جایی رسیده است که دشمن را از مستقر شدن در هر محوری که می خواهد استقرار یابد باز می دارد. حملات موشکی (از غزه به فلسطین اشغالی) همچنان ادامه دارد همانگونه که این هفته شاهد تصاویری از حملات موشکی گردان های قدس بودیم. ما در حال مشاهده شکست آشکار رژیم صهیونیستی در نابودی مقاومت هستیم.
 
وی تاکید کرد هدف قرار دادن رهبران فلسطینی یکی از علل اصلی و اهداف اصلی دشمن در تجاوز به نوار غزه بود که در این خصوص نیز ناکام ماند. سران رژیم صهیونیستی با این بهانه (هدف قرار دادن رهبران مقاومت) در صدد سرپوش گذاشتن بر جنایات شان در هدف قرار دادن گروهی آوارگان و مردم فلسطین برآمدند. رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا برخی از فلسطینیان را علیه مبارزان فلسطینی در نوار غزه به خدمت بگیرد. همه فرزندان فلسطین باید در خصوص افتادن در دام دشمن و بهره برداری از آنان در جهت هرگونه اقدام منفی هوشیار و آگاه باشند. رژیم صهیونیستی مسئول کامل همه اتفاقات غزه است و همه مردم فلسطین در هر سطح و مرتبه ای که هستند باید از برادران مبارز و مجاهدشان در نوار غزه حمایت و به آنها کمک کنند. رسانه های برخی از رژیم های عربی حامی اسرائیل به طور گسترده برای منعکس کردن منطق اسرائیل تلاش می کنند. ما سطح بیداری و بصیرت جامعه فلسطینی در نوار غزه را که هدف جنایات نسل کشی قرار دارد می ستاییم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.