افزایش غلظت آلاینده‌ها در هفته جاری در همدان

خبرگزاری ایسنا شنبه 30 تیر 1403 - 12:42
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از افزایش غلظت آلاینده‌ها و پدیده گرد و غبار طی هفته جاری در ساعاتی از روز خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی هفته جاری آسمان استان صاف و آفتابی بوده و  در ساعات بعد از ظهر ابرهایی به شکل موقت همراه با وزش باد را انتظار داریم که این وزش باد طی ساعاتی می‌تواند افزایش غلظت آلاینده‌ها و پدیده گرد و غبار عمدتاً به شکل رقیق و البته در ساعاتی غبار آلود  را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به تغییرات دمایی هوا، گفت: از نظر تغییرات دمایی هوای گرم کماکان در منطقه و استان استقرار دارد و  به نوعی ثبات نسبی دما را طی روزهای جاری با نوسانات جزیی برای استان پیش‌بینی می‌کنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است ضمن اینکه در این مدت بهار و گل‌تپه با ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان بوده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: در ایستگاه گل‌تپه دیروز سرعت باد با ۵۴ کیلومتر بر ساعت، بیشترین سرعت باد استان گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.