افتتاح ۴۰واحد خوابگاهی در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 01 مرداد 1403 - 17:29
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از افتتاح ۴۰ واحد خوابگاه دانشجویی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:افزون بر ۲۵ درصد از کل ظرفیت خوابگاهی سراسر کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است که ۴۰ واحد در دست ساخت داریم که در ماه آینده افتتاح می‌شود.

علیرضا عطایی منزه دوشنبه یکم مرداد ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق رتبه بندی در بین ۶۴ دانشگاه‌ سراسر کشور، همدان در زمینه عملکرد امور رفاهی و شرایط موجود حائز رتبه اول شد، اظهار کرد: افزون بر سه هزار و ۵۰۰ نفر در خوابگاهای دولتی و خوابگاه های خودگران و خصوصی اسکان داده شده است.

عطایی منزه بیان کرد: روزانه ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ پرس غذا پخته و در سلف مرکزی افزون بر دو تا سه هزار نفر پذیرای روزانه در هر وعده هستیم. و توزیع غذا در خوابگاه های خود گران و خصوصی هم روزانه انجام می‌شود.
وی از پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به دانشجویان خبرداد و اظهار کرد:  ۱۰ میلیارد تومان وام دانشجویی در فرآیندهای مختلفی به دانشجویان پرداخت شده است که در سال ۱۴۰۲، ده میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در بحث توسعه و ارتقاء خوابگاه‌ها در سال ۱۴۰۲ خوابگاه ریحانه۲ استانداردترین خوابگاه در سطح کشور است، را افتتاح کرده‌ایم و توانستیم مجموعه ۳۰ واحدی به خوابگاه مطهری اضافه کنیم.
انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.