با پزشکیان در خصوص رفع فیلترینگ همکاری می کنیم

رکنا سه شنبه 02 مرداد 1403 - 20:27
رکنا سیاسی : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فضای مجلس برای رأی اعتماد به وزرا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پس از توصیه های رهبری، باید توجه داشته باشیم که نگاه مجلس نیز نگاهی همسو با شعارهای آقای پزشکیان مبنی حول وحدت ملی است و چنانچه رییس جمهور منتخب از شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی خود عدول نکنند، مجلس نیز همراهی خوبی با ایشان خواهد داشت.
با پزشکیان در خصوص رفع فیلترینگ همکاری می کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، وحید احمدی به شرایط تشکیل دولت ملی اشاره کرد و گفت: همان طور که خود آقای پزشکیان هم گفتند، مشکلات کشور بدون همکاری و انسجام داخلی حل نمی شود بنابراین لازمه تشکیل دولتی ملی نیز ایجاد یک انسجام و وحدت ملی است که اول باید در کابینه رییس جمهور بروز و ظهور پیدا کند.

نماینده مردم صحنه و کنگاور در مجلس دوازدهم ادامه داد: اگر وزرای پیشنهادی با نگاهی ملی و فراجناحی انتخاب و معرفی شوند، می توان امید داشت که دولت ملی تشکیل شود ولی اگر معیار انتخاب افراد، وابستگی های فکری به جناح و دسته ای خاص باشد، انتظارات را برآورده نمی سازد.

احمدی تأکید کرد: معتقدم در این مسیر پر چالش پیش روی کشور، همه باید با هم همکاری کنند.

با پزشکیان در خصوص رفع فیلترینگ همکاری می کنیم

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود به گمانه زنی هایی درباره اولین اقدام دولت پزشکیان در برآوردن مطالبه عمومی یعنی رفع فیلترینگ اشاره کرد و گفت: بحث فیلترینگ به صورت کنونی، اساسا نقض غرض است و  نمی تواند به اهدافی که مدنظر بوده، دست پیدا کند.

وی ادامه داد: ما نه در جهت محدودسازی بلکه در راستای آگاه سازی باید حرکت کنیم. با ابزار و امکانات نمی توان مبارزه کرد بلک هببا استفاد هاز تکنولوژی روز، باید امکان استفاده درست و بهینه را برای همه فراهم کرد و در عین حال به جامعه آگاهی های لازم را نیز داد.

احمدی تأکید کرد: به نظرم این موضوع نیاز به یک سازوکار جدید دارد و مجلس هم همراهی لازم را خواهد داشت.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.