«میزهای خدمت» جنبه نمایشی و تشریفاتی پیدا نکند

خبرگزاری مهر سه شنبه 02 مرداد 1403 - 23:31
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به تشکیل میزخدمت ادارات در نمازهای جمعه استان، گفت: باید تلاش کرد که «میزهای خدمت» جنبه نمایشی و تشریفاتی پیدا نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به اهمیت نماز جمعه و تلاش برای طرح مسائل مردم در آن، تاکید کرد: «افکارسنجی» و «مطالعات آماری» به ارتقای کیفی نمازهای جمعه کمک خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به تشکیل میزخدمت ادارات در نمازهای جمعه استان، گفت: باید تلاش کرد که «میزهای خدمت» جنبه نمایشی و تشریفاتی پیدا نکند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: ابعاد سیاسی و اجتماعی نمازهای جمعه یکی از اهداف اصلی اقامه نماز جمعه است چراکه این موضوع، تبلیغ دین و تعظیم شعائر را به دنبال دارد.

مطیعی تأمین لوازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقامه نمازهای جمعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: نفس اجتماع نماز جمعه علاوه بر ابعاد محتوایی آن، موضوعیت دارد و البته وعظ و اندرز و بویژه توصیه مکرر به رعایت تقوا آثار خاص خود را به همراه خواهد داشت.

وی خدمت خالصانه به نمازگزاران جمعه را عامل اصلی و محوری در جلب رضایت پروردگار عنوان کرد و گفت: همه کسانی که در برگزاری نمازهای جمعه نقش ایفا می‌کنند باید خود را در محضر خداوند ببینند و بدانند آن کس که خریدار این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است پرودگار متعال است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.