محکومیت یک واحد صنفی متخلف بروجرد به پرداخت بیش از ۴ میلیارد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 07:27
فرماندار بروجرد از محکومیت یک واحد صنفی متخلف شهرستان به پرداخت بیش از ۴ میلیارد خبر داد.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مردمی و بازرسی مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان یک واحد مختلف فروش عمده لاستیک خودروهای سنگین و سبک به علت گرانفروشی و عرضه نکردن لاستیک سهمیه‌ای به متقاضیان به پرداخت چهار میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال محکوم شد.

وی با بیان اینکه پرونده واحد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شده است، افزود: تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه شکایت از واحدهای صنعتی و صنفی و خدماتی است.

فرماندار بروجرد با اشاره به عملیات احداث ساختمان اصناف، افزود: در ابتدای سال جهش تولید با مشارکت مردم طرح تجمیع اتاق اصناف در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفته که با همکاری هیات رئیسه اتاق اصناف اقدام به فروش ساختمان‌ها و املاک مازاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان قدیمی این تشکل برای تخریب و ساخت به پیمانکار بخش خصوصی از طریق مزایده واگذار شده است و مطابق قرارداد بسته شده این ساختمان در بازه زمانی ۱۸ ماهه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع در ۶ طبقه ساخته خواهد شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: هدف از طرح تجمیع اصناف کاهش ترافیک، جلوگیری از پراکندگی اتحادیه‌ها و سرگردانی ارباب‌رجوع و کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در خدمات‌رسانی به حوزه کسب‌وکار است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.