بیش از ۳۰۰۰ نفر در بروجرد همیار طبیعت هستند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 07:45
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر در شهرستان همیار طبیعت هستند.

یحیی کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال ۹۸ تاکنون که ثبت‌نام اینترنتی همیاران صورت گرفته ۳ هزار و ۲۰۷ نفر همیار طبیعت دانش آموزی، مروج و محافظ جذب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همیاران طبیعت در بحث ترویج فرهنگ منابع طبیعی، اطفاء حریق، تولید و کاشت نهال با این اداره همکاری می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد اضافه کرد: کلیه اقشار جامعه که دوستدار طبیعت هستند می‌توانند با مراجعه به سایت https://hamyartabiat.frw.ir/Account/Register ثبت نام و به همیاران طبیعت بپیوندند.

کریمی ادامه داد: همیاران طبیعت بازوان توانمند برای حفاظت از منابع طبیعی هستند و این افراد با برقراری ارتباط مناسب و موثر با مردم محلی و بومی منطقه، زمینه بهره‌برداری مناسب و مطلوب از عرصه‌های منابع طبیعی را فراهم و از تخریب و تصرف آن جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: همیاران طبیعت یکی از مهمترین ظرفیت‌های موجود در راستای فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی و مشارکت داوطلبانه در امر حفاظت از این سرمایه‌های عظیم هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.