تولید انیمیشن سینمایی " کیمیاگر و گوزن طلایی " به زودی در همدان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 09:01
تهیه کننده و کارگردان انیمیشن سینمایی "کیمیاگر و گوزن طلایی" از آغاز تولید این انیمیشن در همدان خبر داد.

امید سیفی امروز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  انیمیشن سینمایی " کیمیاگر و گوزن طلایی" روایتگر داستانی تخیلی، پر از رمز و راز ، شگفتی و هیجان انگیز است که در ایران باستان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تحقیق و نگارش فیلمنامه اثر نزدیک به سه سال زمان برده است، افزود: مخاطب اصلی آن گروه سنی نوجوان و تا حدودی کودک است.

کارگردان انیمیشن سینمایی "کیمیاگر و گوزن طلایی" تصریح کرد: ساخت این اثر منحصر به فرد سینمایی توسط گروهی حرفه‌ای و مجرب با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا ( طراحی و اجرا ) در مدت زمان دو سال انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه مرحله پیش تولید آن اخیراً شروع شده است، گفت: برای اکران این اثر جذاب علاوه بر سینماهای کشور، اکران بین‌المللی نیز پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

 سیفی یادآور شد: فیلمنامه "کیمیاگر و گوزن طلایی"  اخیراً مجوز پروانه ساخت خود را از وزارت ارشاد اخذ کرده است که پژوهش و نویسندگی کار بر عهده «غلامرضا حبیبی» و کارشناس مذهبی آن دکتر «محمدحسین رجبی دوانی»، «حجت السلام ابراهیم گنجعلی» و «حجت‌السلام حسن قائمی» است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.