کمبود کلاس درس دغدغه جدی در شهر همدان است

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 09:19
فرماندار همدان با تأکید براینکه ورود مسئولانه نوسازی مدارس برای حل مشکل کمبود کلاس ضروری است، گفت: مسئله کمبود کلاس درس که دغدغه جدی در سطح شهر همدان است نیازبه اقدام فوری و جهادی دارد.

مسلم مخفی امروز چهارشنبه سوم مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی و اردویی آموزش و پرورش نیازمند حمایت و کمک‌های مالی فوری از محل اعتبارات ملی است، در غیر این صورت این مجموعه‌ها به مخروبه‌ تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه  گسترش مدارس طرح امین در سطح شهرستان موجب کاهش نگرانی والدین در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی است بنابراین از این طرح حمایت خواهد شد، خاطرنشان کرد: در فرصت باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی باید پروژه‌های آموزشی دارای پیشرفت بالا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان باشد و کم‌کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست چرا که تعلیم و تربیت از نیازهای فوری و اساسی جامعه است.

مخفی افزود: شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان سال گذشته عملکرد خوبی داشته و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بالاترین مبلغ ممکن در سطح استان به این حوزه اختصاص داده شده است.

وی افزود: انتظار است اعتبارات حوزه نوسازی مدارس به صورت فوری با دقت و با صرفه و صلاح کارسازی شود و خبر عدم هزینه‌کرد اعتبارات نوسازی مدارس در موعد قانونی نگران کننده است.

انتهای پیام
 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.