قول مساعد شهردار خرم‌آباد جهت تامین زمین ساخت انجمن سینمای جوان استان

خبرآنلاین چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 10:05
 شهردار خرم‌آباد به منظور  تامین زمین یا ساختمان مستقل انجمن سینمای جوان لرستان قول مساعد داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در دیدار مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوانان ایران با شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد به منظور تامین زمین یا ساختمان مستقل مناسب انجمن سینمای جوان لرستان با بررسی کارشناسی‌های لازم قول مساعد داد.

مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوانان ایران روز چهارشنبه با شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار بابک داودی مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوان ضمن تشکر از شهردار و رئیس شورای شهر بابت برگزاری این جلسه گفت: با توجه به نیاز انجمن به فضای مستقل و مساحت بزرگ برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی این ضرورت احساس می‌شود که  مسئولین محترم این شهر در راستای این مهم گامی بردارند و زمین یا ساختمانی در شان این انجمن اختصاص دهند.

 در این دیدار همچنین احمدی رئیس شورای شهر خرم آباد ضمن استقبال از این درخواست  گفت: فرهنگ اساس است و از طریق تولید محتوا به وسیله فیلم یا عکس می‌توانیم جامعه را نسبت به یک مسئله آگاه و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

در ادامه این دیدار صمیمانه داریوش بارانی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه نسبت به کار فرهنگی و هنری حساسیت داریم افزود: همیشه پای ثابت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این دیار هستیم و با بررسی کارشناسی املاک و دارایی‌های شهر، بزودی نتیجه این درخواست را اعلام خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه نیز محسن مرادی رئیس انجمن سینمای جوان لرستان به بیان عملکرد و اهداف این انجمن پرداخت و افزود: طی چند سال اخیر شاهد استقبال خوب قشر نوجوان و جوان از دوره‌های برگزارشده سینمایی بودیم و همچنین تولیدات بومی خوبی در استان انجام شده است که امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به امیدخدا شاهد درخشش فیلمسازان لرستانی خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.