برگزاری اولین دوره مسابقات ربوتیکس ایران به میزبانی گلستان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 10:57
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات منطقه ای روبوتیکس ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تیم شرکت کننده از استان‌های گلستان، مازندران و سمنان به میزبانی گلستان خبر داد.

 قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صبح چهارشنبه سوم خرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به ابلاغ دبیرخانه کشوری خانه‌های هلال تخصصی پارک علم و فناوری، پژوهش و نوآوری به استان گلستان و مجوز اداره کل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر، اولین دوره از مسابقات منطقه ای روبوتیکس برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به همت «خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری هلال‌احمر گلستان» و با همکاری «آموزشگاه نیکان کلاس» به صورت منطقه‌ای و با حضور بیش از ۱۰۰ تیم شرکت کننده از استان‌های گلستان، مازندران و سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقات روبوتیکس و همایش نجوم و رصد خورشید بین سنین ۶ تا ۱۶ سال و در رشته‌های لیگ روبوریس، لیگ فوتبالیست، لیگ جنگجو و لیگ خلاق حاضر خواهند شد.

غریب آبادی گفت: این مسابقات در روز جمعه ۵ مرداد در سالن چند منظوره جمعیت هلال‌ احمر گلستان برگزار و در پایان به برندگان مسابقات تندیس و جوایز اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.