۱۰۰دقیقه صعود و ۱۴۰ دقیقه نزول در بورس تهران

افکار نیوز چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 14:42
شاخص کل بورس تهران در ۱۰۰دقیقه ابتدایی بیش از ۳ هزار واحد صعود کرد اما در ادامه نزول کرد و پایین‌تر از سطح روز قبل ایستاد.

 در معاملات روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 2 هزار و 620 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 175 هزار و 342 واحد رسید. 

۱۰۰دقیقه صعود و ۱۴۰ دقیقه نزول در بورس تهران

پرمعامله‌ترین سهم‌ها

در معاملات امروز نماد ملت (بیمه ملت) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 45 میلیارد تومان بود. 

پس از ملت، فملی بیشترین ارزش معاملات را داشت و فولاد رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن، دو نماد پارسیان و خنور در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات نیز سهام ملت با تعداد یک میلیارد و 408 میلیون و 838 هزار و 779 سهم در صدر قرار گرفته است. شستا در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به وبملت تعلق داشت. دو نماد فولاد و فملی نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

صف‌های خرید و فروش بورس  

در معاملات چهارشنبه، 37 نماد صف خرید داشتند و 62 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 13 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 112 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با ریزش 60 درصدی به رقم 185 میلیارد تومان رسید.

نقشه بازار سهام بر مبنای ارزش معاملات

۱۰۰دقیقه صعود و ۱۴۰ دقیقه نزول در بورس تهران

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.