تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه‌های طرح هادی استان همدان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 16:33
همدان- ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه‌های طرح هادی و بهسازی استان همدان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح چهارشنبه نشست مشترک بلدی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان و همکاران بنیاد با حاجی بابایی نایب رئیس اول مجلس و صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دفتر نماینده مردم همدان و فامنین تشکیل شد

نتیجه حاصل از این نشست تخصیص هشتصد میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به اجرای پروژه‌های طرح هادی و بهسازی استان همدان بود.

همچنین در این جلسه شرایط آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان مورد بررسی قرار گرفت و نیز موضوع تهیه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی برای بخش شرا همدان و پیشخور فامنین مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه نمایندگان مردم همدان و فامنین ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن استان در راستای پیشبرد اهداف و ارائه خدمات در روستاها و در جهت بهبود شرایط موجود اعلام آمادگی کردند و در راستای تصویب موضوعات به عنوان قانون در مجلس شورای اسلامی قول همکاری دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.