تهران، قهرمان کبدی دختران نوجوان ایران شد

صدا و سیما چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 17:37
تهران، قهرمان کبدی دختران نوجوان ایران شد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کبدی، مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان دختر کشور چهارشنبه ۳ مرداد با قهرمانی تیم استان تهران به پایان رسید.
این رقابت‌ها که با حضور ۱۶ تیم برتر مرحله مقدماتی از  یکشنبه ۳۱ تیر در اردبیل آغاز شده بود، امروز با برگزاری دیدار‌های نهایی به پایان رسید.
در مرحله مقدماتی این مسابقات که زمستان سال گذشته برگزار شده بود، تیم‌ها در مناطق هشت گانه به رقابت پرداختند و پس از پایان مسابقات دور منطقه ای، تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی دیدار‌های خود را در چهار گروه برگزار کردند تا تکلیف چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شود.
در مرحله نیمه نهایی تیم تهران، قزوین را از پیش رو برداشت و تیم اردبیل از سد گلستان عبور کرد.
در دیدار نهایی تیم تهران با نتیجه ۴۲ بر ۳۹ تیم اردبیل را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم اردبیل نایب قهرمان مسابقات شد. استان‌های قزوین و گلستان نیز به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.
در پایان، جام اخلاق مسابقات به تیم کرمانشاه اهدا شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.