المپیک ۲۰۲۴ پاریس| روز نخست با جنجال در فوتبال آغاز شد

تابناک چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 19:36
روز اول و غیررسمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حاشیه در فوتبال آغاز شد که می‌توانست منجر به نیمه تمام ماندن دیدار آرژانتین و مراکش بیانجامد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز نخست رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرژانتین و مراکش به مصاف هم رفتند که این بازی با شرایط عجیبی به پایان رسید. این بازی هیجان‌انگیز با برتری مراکشی‌ها آغاز شد و این تیم با دبل سوفیان رحیمی ستاره العین که در دقایق ۲+۴۵ و ۴۹ به ثمر رسید، پیش افتاد.

آرژانتین که نفراتی چون اوتامندی و آلوارس را در ترکیب دارد تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند. سیمئونه دقیقه ۶۸ گل اول را زد و در ادامه نیز شاگردان ماسکرانو تلاش کردند گل تساوی را بزنند. در نهایت دقیقه ۱۶+۹۰ در یک صحنه عجیب که توپ چند بار از درون دروازه بیرون کشیده شد، مدینا گل تساوی را زد.

بلافاصله بعد از این گل تماشاگران مراکشی اقدام عجیبی انجام دادند و بطری‌های زیادی را به درون زمین پرتاب کردند. این پایان بی اخلاقی آنها نبود و تماشاگران مراکش به زمین مسابقه آمدند و بی نظمی باورنکردنی را در زمین رقم زدند. در حالی که داور می‌توانست بعد از چند ثانیه سوت را بزند، اما به دلیل حجم بی نظمی ایجاد شده بازیکنان آرژانتین و دیگر نفرات داخل زمین به رختکن فرار کردند.

سایت رسمی بازی‌های المپیک ابتدا این دیدار را نیمه کاره اعلام کرد، اما بعد از دقایقی پایان بازی را ثبت کرد تا به این ترتیب این دیدار با نتیجه تساوی ۲ - ۲ و البته با اتفاقاتی جنجالی خاتمه پیدا کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.