اعداد در بالا و پایین جدول تکان خواهند خورد؛/ هفته سوم لیگ برتر: فاصله میلی‌متری عرش تا فرش

ورزش سه چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 20:20
حساسیت در این هفته به نقطه انفجار می‌رسد و هر نتایجی که رقم بخورد، جدول لیگ را زیر و رو می‌کند. جدال بالانشین‌ها و گرفتار شده‌های پایین جدول با یکدیگر دیدنی خواهد بود

به گزارش ورزش سه، نبردهای هفته سوم در تقویم بین روز های پنجشنبه و جمعه تقسیم شده و هر نتیجه ای که بدست بیاید، معادلات جدول را به کلی تغییر می‌دهد. آن چه به رقابت‌های این دور جذابیت بخشیده، دوئل تیم‌های بالانشین و گرفتار شده پایین جدول خواهد بود که در سرنوشت تیم ها تاثیر بسزایی می‌گذارد. برخی از تیم‌ها به دنبال تثبیت جایگاه خود در نیمه بالایی جدول هستند و تعدادی دیگر برای فرار از بحران و باتلاق نیازی مبرم به کسب امتیاز و پیروزی دارند.

*در این یادداشت به مسابقات هفته سوم پرداخته‌ایم؛

*مس سونگون ورزقان _ پالایش نفت بندرعباس ( جمعه )

نبرد این دو باشگاه در فصل گذشته از برجسته‌ترین و جادویی‌ترین مسابقات فصل لقب گرفت که در کنار ردوبدل شدن گل های زیبا و فراوان در صدر جدول نیز نقشی بسیار تعیین کننده را داشت. این یک راند هیجان‌انگیز است و دو تیم با پیروزی در دو بازی قبلی به هدف خود رسیده‌اند و تفاضل گل، آن‌ها را نسبت به یک‌‌دیگر متمایز کرده. مبارزه برای صدرنشینی در استادیوم پورشریفی که جام های بسیاری را دیده، ادامه پیدا می‌کند. پیش‌بینی این دوئل از نمودار خارج شده و باید از این جنگ لحظه به لحظه کیف کرد و لذت برد.

مس سونگون: شش امتیاز ؛ سوم 
پالایش نفت بندرعباس: با شش امتیاز ؛ دوم

2057864

*هیات فوتبال قم _ گیتی پسند اصفهان ( پنج‌شنبه)

شگفت‌انگیزان در لحظه حقیقت در بهترین حالت خود هستند. با وجود اینکه با مشکلات فراوانی راهی رقابت‌ها شدند و زندگی را برایشان سخت کرده بود، آن‌ها با چند جرقه درخشان تصمیم گرفتند جوری دیگر قدم بردارند و لیگ را مات نمایش بازیکنان با استعداد کنند. هیات فوتبال نبرد سختی را در میدان خانگی دارد و به دنبال رستگاری است. گیتی پسند کوچک‌ترین فرصتی برای غافلگیری به حریفان نداد و بی‌رحمانه از روی همه گذشت. آن‌ها همانند همیشه فصل پر عظمتی را سپری کرده اند و در دفاع از تاج و تخت موفق بوده اند. گزینه‌های بیشماری که به جلو می‌روند، با حرکات و پاس‌های صبورانه و جامع که روحیه دفاع‌های حریف را در هم می‌ریزد، آن ها را شکست می‌دهند. حتی مهم نیست که تیم دیگر کیست. آن‌ها مسابقات را کنترل می کنند و می توانند از هر جایی و توسط هر کسی گل و ضربه بزنند.
هیات فوتبال قم: چهار امتیاز ؛ پنجم 
گیتی‌پسند اصفهان: شش امتیاز ؛ اول

*گهرزمین سیرجان _ فولاد زرند ایرانیان ( جمعه )

این یک قطعه خاص است. آن‌ها تلاش می‌کنند به اولین پیروزی چنگ بزنند. جدالی که دربی کرمان خوانده می‌شود. مهم‌ترین همه این‌ها جان می‌کَنند تا به پا خیزند. این مسابقه با ستاره‌های گهر زمین، جذابیت و هیجان زیادی را در اطراف خود می‌بیند. سیرجانی ها به دنبال انتقام و غرور خواهند بود و فصل را بی نهایت ناامیدکننده‌ پشت سر گذاشته‌اند. این یک جفت مسابقه فوق العاده سخت برای آن هاست. بنابراین خطرات بازی بسیار زیاد است و اگر گهرزمین به پیروزی دست پیدا نکند، باید تا پایان فصل کلاه بر سر بگذارد. در نقطه مقابل، فولاد زرند وظیفه دلهره آوری در رویارویی با تیم زخم خورده و قدرتمند دارد و اگر شبیه به دو مصاف قبلی باشند، بدون شک تعظیم می‌کنند و کار برایشان بغرنجی‌تر می‌شود.
گهرزمین سیرجان: صفر امتیاز ؛ چهاردم
فولاد زرند ایرانیان: دو امتیاز ؛ هشتم

*پالایش نفت اصفهان _ کراپ الوند ( پنج‌شنبه)

انبار مهمات در اصفهان‌. پالایش با رنجی بیش از حد انتظار و بدون امتیاز به هفته سوم رسید و برای اولین اندوخته ماموریت غیرممکنی برابر کراپ خواهند داشت. آن‌ها از بازیکنان خوبی بهره می‌برند اما در جریان بازی خیلی زود تحلیل می‌روند و مشکل اصلی‌شان مبهم است. پالایش باید سازماندهی‌تر و صبور باشند و به مربیشان فرصت دهند. جز این همانند خیلی از تیم‌های نوپا به سرعت راهی تاریکی می‌شوند. برای کراپ، هر چه انتظارات در بازی اول بالا رفت در دیدار دوم فرو کشید.‌ این تیم فرم جذابی دارد و جزو مدعیان به شمار می‌رود. برتری در نبرد با پالایش برای امیدهای کراپ در این فصل حیاتی خواهد بود. آن‌ها از برگزیدگان لیگ محسوب می‌شوند و کیفیتی زیادی دارند و این موضوع نباید به این زودی ها از بین برود.
پالایش نفت اصفهان: بدون امتیاز ؛ سیزدهم 
کراپ الوند: سه امتیاز ؛ ششم

2057865

سایر دیدار های هفته سوم به شکل زیر است؛

شهرداری ساوه _ سفیر گفتمان تهران ( جمعه)
فولاد هرمزگان _ ایرالکو اراک ( پنج‌شنبه)
فرش آرا مشهد _ سن ایچ ساوه ( جمعه )

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.