خشونت پلیس انگلیس علیه جوان رنگین پوست

رکنا چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 22:58
رکنا: تصاویر منتشر شده رفتار خشونت بار پلیس انگلیس را در فرودگاه منچستر نشان می‌دهد که چگونه پلیس با پوتین به صورت و سر یک جوان رنگین پوست که روی زمین افتاده لگد می‌زند.
خشونت پلیس انگلیس علیه جوان رنگین پوست

به گزارش رکنا،  تصاویر کوتاه منتشر شده نشان می‌دهد جوان قربانی خشونت پلیس انگلیس در برابر دیدگان مادرش که از نوع پوشش آن می‌توان دریافت که مسلمان است در محاصره پنج نیروی پلیس روی زمین افتاده است، اما خشونت هولناک علیه او انجام می‌شود. 

پلیس افرادی را که تلاش می‌کردند از این صحنه فیلم بگیرند با فریاد هشدار دور کرد، اما فیلم کوتاهی گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است.

برخی رسانه‌های انگلیسی از جمله سان و ایندیپندنت با بازتاب این رفتار پلیس نوشتند: این جوان پس از اینکه یک افسر پلیس به مادر او بی احترامی کرد با پلیس درگیر شد و به ضرب و شتم پلیس پرداخت.

این رسانه‌ها نوشتند که پلیس گفته این موضوع را بررسی می‌کند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.