پایان انتظار طولانی وفادارترین بازیکن لیگ برتر

ورزش سه پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 05:14
مهران گلزاری با پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی‌ای که داشت، آماده حضور در فصل جدید شده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل گذشته برای مهران گلزاری که تعداد بازی‌هایش برای گل‌گهر نزدیک به عدد ۴۰۰ است و تا کنون با پیراهن هیچ تیم دیگری به میدان نرفته، خیلی خوب آغاز شد، اما این بازیکن در هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی از ناحیه مینیسک زانو روبرو شد که او را تا پایان فصل از دسترس اوزونیدیس خارج کرد. 

البته گلزاری می‌توانست در هفته‌های پایانی لیگ برتر در ترکیب گل‌گهر قرار بگیرد، اما خودش و اوزونیدیس ریسک نکردند تا این بازیکن باتجربه ‌و پا به سن گذاشته که سال‌های پایانی فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد با آمادگی کامل‌تری به میادین بازگردد.

2057956

گلزاری حالا در شرایطی که اوزونیدیس از سیرجان رفته و مهدی تارتار جای او را گرفته یکی از فعال‌ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم است و با شروع فصل باید دید چه جایگاهی در تفکرات سرمربی جدید تیم دارد. 
عکس: جواد نادی‌پور

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.