۱۰ مهاجر حین عبور از رودخانه ای در پاناما غرق شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 10:26
سرویس مرزی ملی پاناما روز پنجشنبه اعلام کرد که دست‌کم ۱۰ مهاجر غیرقانونی بر اثر هجوم ناگهانی آب رودخانه غرق شدند. آنها می‌خواستند با پای پیاده از رودخانه «دارین گپ» پاناما عبور کنند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، منطقه‌ای در استان دارین در شرق پاناما، که با کلمبیا هم مرز است، به دلیل جنگل‌های باتلاقی و مسیرهای گل آلود، خطرناک است.

سرویس مرزی ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات پانامایی تلاش کرده اند مهاجرت را از طریق یک کریدور بشردوستانه جایگزین ایجاد کنند که برای محافظت بیشتر از مهاجران ایجاد شده است، اما برخی مسیر خطرناک‌تر را انتخاب می‌کنند.

بر اساس داده‌های سرویس مهاجرت ملی، بیش از ۲۱۶۰۰۰ مهاجر بین ژانویه تا ۲۲ ژوئیه سال جاری سفر خطرناکی را انجام دادند تا با عبور از آمریکای مرکزی و مکزیک به ایالات متحده برسند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.