ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور به جز فیروزکوه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 11:03
ترافیک در محور چالوس، آزادراه تهران - شمال و هراز سنگین و تردد در محور فیروزکوه روان‌است؛ همچنین جاده‌ چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل سیاه بیشه تا شاه زید سنگین است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و محورهای چالوس، فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا و آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین گزارش شده است.

براساس آخرین وضعیت جوی، برخی از محورهای استان اردبیل، گیلان و مازندران دارای بارش باران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.