صادرات ۳۰۰۰ تن محصول گلخانه‌ای از تویسرکان به اوراسیا

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 11:48
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان از صادرات ۳۰۰۰ تن محصول گلخانه‌ای از تویسرکان طی سال جاری به مقصد اوراسیا خبر داد.

سجاد محمداصغری پنجشنبه ۴مرداد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مقصد این محصولات به اوراسیا کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق و روسیه است، افزود: سال گذشته دو هزار و ۸۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای از تویسرکان صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان یادآور شد: مقایسه صادرات سال گذشته و چهار ماهه امسال، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد به طوری که اشاره به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه احداث و بهره‌برداری ‌شش واحد سورتینگ در تویسرکان سبب افزایش میزان صادرات محصولات گلخانه‌ای شده است گفت: علاوه بر تویسرکان، شهرستان‌های همجوار نیز به منظور سورت و بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای خود را به تویسرکان ارسال می‌کنند.

محمداصغری همچنین با اشاره به ۲۵ هکتار گلخانه شهرستان خاطرنشان کرد: سالانه ۸۰۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای در گلخانه‌های تویسرکان تولید می‌شود.

محمداصغری ضمن تاکید بر توسعه گلخانه‌ها گفت: صادرات مولفه اصلی اقتصادی شدن بخش کشاورزی است به طوری که این مهم با توسعه گلخانه‌ها و افزایش تولید محصولات‌ گلخانه‌ای رونق بیشتری می‌یابد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.