اسلام آبادغرب میزبان افتتاحیه طرح ملی «هنر برای همه» بود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 13:15
کرمانشاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: این شهرستان میزبان مراسم افتتاحیه طرح ملی «آموزش هنر برای همه» در گام دوم انقلاب به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد بود.

مهدی بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه طرح ملی آموزش هنر برای همه صبح امروز پنجشنبه ۴ مرداد ماه با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، فرماندار اسلام آبادغرب و حضور باشکوه علاقمندان و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در محل یادمان مرصاد برگزار شد.

وی افزود: از هفته آینده دوره‌های آموزشی طرح ملی هنر برای همه شروع می‌شود و همچنین این دوره‌های آموزشی نیز در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: در سه رشته انتخابی این شهرستان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی این طرح تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کرده‌اند.

بساطی در خصوص رشته‌های انتخابی اسلام آبادغرب، گفت: برنامه‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سه رشته انتخاب شده انجام شده است که شامل آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی، اصول و مبانی فیلمبرداری و عکاسی موبایل محور و کارگاه دوخت‌های سنتی است که از روز شنبه این کارگاه‌ها به صورت مدون برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طی ۱۰ جلسه ۳۰ ساعت آموزش حضوری طبق شیوه نامه و ضوابطی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده، داشته باشیم.

بساطی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد نیز گفت: به همین مناسبت به یاد جانفشانی‌ها و رشادت‌های فرزندان دیار مرصاد که در پاسداشت و پاسداری از دیار خود داشتند، اجرای برنامه‌های نمایش خیابانی را در روزهای آتی در این شهرستان خواهیم داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.