کم کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 13:44
همدان-فرماندار همدان گفت: کم کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: ورود مسئولانه نوسازی مدارس برای حل مشکل کمبود کلاس ضروری است.

مخفی افزود: مجموعه‌های فرهنگی و اردویی آموزش و پرورش نیازمند حمایت و کمک‌های مالی فوری از محل اعتبارات ملی است، در غیر این صورت این مجموعه‌ها به مخروبه‌ای تبدیل خواهند شد.

وی یادآور شد: مسئله کمبود کلاس که دغدغه جدی در سطح شهر همدان است نیازمند اقدام فوری و جهادی است.

فرماندار همدان گفت: گسترش مدارس طرح امین در سطح شهرستان موجب کاهش نگرانی والدین در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی است، لذا از این طرح حمایت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در فرصت باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی باید پروژه‌های آموزشی دارای پیشرفت بالا سریعاً به بهره‌برداری برسد تا پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان باشد و کم کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست چرا که تعلیم و تربیت از نیازهای فوری و اساسی جامعه است.

مخفی افزود: شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان سال گذشته عملکرد خوبی داشته و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بالاترین مبلغ ممکن در سطح استان به این حوزه اختصاص داده شده است.

وی افزود: انتظار است اعتبارات حوزه نوسازی مدارس به صورت فوری با دقت و با صرفه و صلاح کارسازی شود و خبر عدم هزینه‌کرد اعتبارات نوسازی مدارس در موعد قانونی نگران کننده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.