موکب قافله عاشقی ماوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 20:22
رشت _ فرماندار رودبار با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار گفت: موکب قافله عاشقی ماوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور شامگاه پنجشنبه در برنامه تلویزیونی قدم قدم تا اربعین اظهار کرد: پیاده روی و اجتماع بزرگ اربعین یکی از رویدادهای بزرگ انسانی جهان بوده و از برجستگی‌های فرهنگی و مذهبی فراوان برخوردار است.

فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار با اشاره به نشست‌های هم اندیشی برای برگزاری باشکوه این رویداد انسانی بیان کرد: با شکل‌گیری ستاد شهرستانی در رودبار ویژه اربعین حسینی منویات استانی و کشوری این ستاد پیگیری و دنبال می‌شود.

عموپور با اشاره به فعالیت دو موکب ویژه اربعین در شهرستان رودبار اضافه کرد: موکب امام علی علیه السلام رودبار در کربلا مستقر می‌شود و موکب قافله عاشقی در جنوبی ترین نقطه استان فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار افزود: موکب قافله عاشقی ماوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

فرماندار رودبار با اشاره به مشارکت مردم در شورانگیزی پیاده روی اربعین بیان کرد: مردم نگاه و حمایت ویژه ای از مواکب اربعین حسینی دارند.

عموپور از اعزام مواکب به کربلا و نجف خبر داد و اضافه کرد: زمان بندی اعزام مواکب به کربلای معلی از پنجم تا دهم تیر است.

به گفته عموپور، برنامه‌های مواکب شهرستان رودبار در اربعین حسینی همراه با پیوست فرهنگی بوده و این مساله به جد مورد تاکید است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.