عبدی: دنبال ماجراجویی در لیگ هستیم/ 3 بازیکن خارجی جذب خیبر خرم‌آباد خواهند شد

ورزش سه پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 21:14
سه بازیکن خارجی جذب خیبر خرم آباد خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، مالک خیبر خرم آباد نسبت به شرایط این تیم در نقل و انتقالات و البته میزبانی این تیم گفتگویی با خبرنگاران انجام داد و توضیحات کاملی در این باره عنوان کرد.

مالک خیبر خرم‌آباد درباره شرایط میزبانی این تیم گفت: همکاری سه جانبه‌ای بین باشگاه خیبر خرم‌آباد، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان انجام شده و تقریبا 80 درصد مشکل ورزشگاه تختی خرم‌آباد برطرف شده و مشکل نور باقی‌مانده که در تلاش هستیم در زمان کوتاهی که مانده آن را هم حل کنیم، بالای 40 ایراد گرفته شده بود که همه را حل کردیم و امیدوارم در اولین بازی میزبان سپاهان اصفهان باشیم.

او درباره شرایط نقل و انتقالاتی خیبر خرم آباد گفت: 10 بازیکن جذب کردیم، 1 بازیکن در پرواز است و در مسیر حضور در خیبر خرم‌آباد هست، پس فردا یک بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می‌شود، هر دو بازیکن خارجی هستند و بعد از آن هم یک بازیکن خارجی دیگر اضافه می‌شود و نقل و انتقالات ما تمام خواهد شد، گزینه اروپایی ما فردا شب در ایران حاضر خواهد شد.

او در ادامه افزود: نگاه منطقی داشتیم، دنبال اسامی و انفجار نبودیم، خواستیم یک کار منطقی مثل پارسال انجام دهیم و فکر می‌کنم این کار را انجام دهیم.

عبدی درباره شرایط ورزشگاه لرآرنا گفت: فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط بازی را داشته باشد و تکمیل شدن آن حدود 18 ماه زمان خواهد برد.

مالک خبیر درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی می‌کنید، فلسفه فوتبال به همین شکل است و ما می‌رویم تا بازی‌های خوبی انجام دهیم، در این فصل بحث بقا خیلی مهم است اما به دنبال رتبه تک رقمی خواهیم بود، همیشه به دنبال ماجراجویی هستیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.