رفع نواقص توسط متولیان، حلقه گمشده ایمنی در اماکن پر خطر است

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 22:59
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به تداوم پایش و بازدیدهای آتش نشانی از اماکن پرخطر، گفت: رفع نواقص توسط متولیان و مالکین پس از بازدیدهای ایمنی آتش نشانان؛ حلقه گمشده ایمنی در اماکن پر خطر است.

شهرام مومنی شامگاه چهارم مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رفع نواقص توسط متولیان و مالکین پس از بازدیدهای ایمنی آتش نشانان؛ حلقه گمشده ایمنی در اماکن پر خطر است، اظهار کرد: این مهم در برخی اماکن به سختی به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به ادامه پایش ایمنی و آتش نشانی در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، افزود: با حضور تیم آتش نشانان عملیاتی پایش ایمنی و آتش نشانی بیمارستان آریا رشت در زمینه تجهیزات آتش نشانی، راه‌های ورودی و خروج اضطراری، وضعیت انبارها، نحوه استفاده از تجهیزات و راه‌های دسترسی، غیبت احتمالی تجهیزات و غیره انجام شد.

رفع نواقص توسط متولیان، حلقه گمشده ایمنی در اماکن پر خطر است

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: این مهم با هدف اهمیت ویژه ایمنی بیمار و رفع مشکلات و موانع مرتبط با ایمنی بیمار، مشارکت پرسنل در گزارش دهی خطا و افزایش فرهنگ ایمنی بیمار در بیمارستان در چند مرحله انجام پذیرفت.

مومنی تصریح کرد: پایش ایمنی این بیمارستان و دیگر بیمارستان‌ها ادامه دارد و گاها نیاز به بازدیدهای دوره‌ای و چند مرحله می‌انجامد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.