بازدید نمایندگان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 23:37
در حاشیه بازدید مسئولین و نمایندگان مجلس از جهاددانشگاهی استان قم و مرکز درمان ناباروری رویا، بر اجرائی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به قم جهت تخصیص اعتبار برای تجهیز، توسعه و به‌روزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی تاکید شد.

مسئولین و نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی امروز ۴ مردادماه بر اجرائی شدن مصوبه تخصیص ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و همچنین حمایت از زوج های نابارور تأکید کردند.

در این بازدید حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم با اشاره به عدم تحقق این اعتبار در دور اول و دوم سفر ریاست جمهور به استان قم تاکنون، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت نمایندگان محترم و مسئولین استانی تخصیص این اعتبار محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش، نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان رئیس جمهور شهید غیر قابل جبران است. رئیس جمهور شهید شخصیتی بود که به مسائل و مشکلات به صورت اساسی و ریشه ای می پرداخت و حضور ایشان در استان قم و بازدید دکتر خزعلی، معاون ایشان از مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و گزارشی که از وضعیت مرکز داده شد، نیاز به تخصیص اعتبار جهت تجهیز و توسعه حس گردید.

وی ابراز امیدواری کرد حتما این موضوع از سوی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد و حضوری که در این مرکز صورت پذیرفت در راستای حل مشکلات بود.

در ادامه محمدمنان رئیسی، نماینده دیگر استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مصوبه تخصیص ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز، توسعه و بروزرسانی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی به پیروی از تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی بوده، اجرای آن در شرایط کنونی جامعه و مشکلاتی که در خصوص ناباروری وجود دارد ضروری می باشد و پیگیری جهت تخصیص و اجرائی شدن مصوبه مذکور به جدیت صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.