اهدای نشان سرو به رئیس دانشگاه تبریز

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 مرداد 1403 - 23:40
تبریز-برای دومین بار، نشان سرو از سوی وزیر علوم به رئیس دانشگاه تبریز به عنوان رئیس دانشگاه برگزیده کشور، اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور، نشان سرو را به دکتر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز اعطا کرد.

همزمان با برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دکتر نصراله زاه به‌عنوان یکی از رؤسای برگزیده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور معرفی و برای دومین بار نشان سرو را به خود اختصاص داد.

این ارزیابی بر اساس شاخص‌های تعریف شده در دولت سیزدهم و عملکرد سال ۱۴۰۲ رؤسای دانشگاه‌ها در یک فرآیند زمانی و با کسب اطلاعات از دانشگاه‌ها در قالب فرم‌های حاوی سوالات مرتبط با فعالیت رؤسای دانشگاه‌ها (خوداظهاری)، نظرخواهی از اعضای هیأت علمی، نظرخواهی از یاوران علمی و نظرخواهی از معاونان و مدیران ستادی وزارت عتف و در نهایت داوری و جمع بندی امتیازات صورت گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.