رزرو هتل پارک شیراز از اسنپ تریپ

اقتصادنیوز جمعه 05 مرداد 1403 - 13:00
شیراز که پایتخت فرهنگ و ادب ایران نام گرفته است، یکی از شهرهای زیبا و پرآوازه کشورمان است که مقصد گردشگران علاقمند به تاریخ و فرهنگ و شعر و ادب است.

رپرتاژ آگهی: این شهر زیبا با مکان‌های تاریخی، باغ‌های بسیار زیبا و دیدنی، آرامگاه شاعران بزرگ و حرم مطهر شاهچراغ، بهترین مقصد برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و پرهیجان خواهد بود. در شیراز هتل‌های متعددی با امکانات مختلف راه‌اندازی شده تا بتواند خدمات مناسبی را به مسافرین خود ارائه دهد.

رزرو هتل در این شهر پر از گردشگر، مخصوصا در ایام نوروز و تعطیلات تابستان کار آسانی نخواهد بود و باید قبل از سفر برای رزرو بلیط و هتل اقدام نمایید. این کار را می‌توانید از طریق وبسایت اسنپ تریپ انجام دهید تا در کمترین زمان و قیمت مناسب یک هتل ایده‌آل را برای اقامت و گذراندن سفری پرخاطره و آرام انتخاب نمایید. در ادامه قصد داریم هتل پارک شیراز را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر پرآوازه، اطلاعات کاملی از امکانات و مزایای این هتل در اختیار داشته باشید.

دیدنی های شیراز

رزرو هتل های شیراز

در صفحه‌ای از سایت اسنپ‌تریپ که مربوط به هتل های شیراز، اقامتگا‌های متنوعی معرفی شده‌اند که هرکدام ویژگی و امکانات خاص خود را دارند. از هتل‌های 5 ستاره لوکس با امکانات و خدمات خاص و منحصربه‌فرد تا هتل‌های 3 و 4 ستاره که مناسب یک سفر ارزان و اقتصادی هستند، در این صفحه قابل مشاهده بوده تا بتوانید بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب نمایید. علاوه‌بر این هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی زیادی نیز در شیراز وجود دارد که یک تجربه متفاوت از سفر به شیراز را برایتان رقم می‌زند.

اکثر این اماکن، خانه‌های قدیمی و تاریخی هستند که با تغییر کاربری، پذیرای مسافرین این شهر شده‌اند. اگر تمایل دارید یک سفر ارزان و به‌صرفه را تجربه کنید، به سراغ هتل‌های ارزان بروید. هتل های شیراز دو چهار ستاره بی‌نظیری چون هتل ساسان، اقامتگاه سنتی نیایش، هتل پارسه و غیره راه‌اندازی شده که باوجود امکانات و خدمات عالی، اقامتی اقتصادی را برای شما به‌ ارمغان می‌آورند. برای رزرو این هتل‌ها همین حالا اقدام کنید تا از تخفیفات سایت اسنپ‌تریپ نیز بهره‌مند شوید.

هتل پارک شیراز

یکی از هتل‌های مطرح شیراز که برای اقامت یک گزینه عالی محسوب می‌شود، هتل پارک شیراز است که در چهارراه زند و در ابتدای خیابان سعدی واقع شده است. این هتل از قدیمی‌ترین هتل های شیراز به‌شمار می‌آید که در سال 1338 تاسیس شده و در حال حاضر با 110 اتاق و سوئیت پذیرای مسافرین شیراز است.

شما می‌توانید توسط اسنپ تریپ اتاق‌های 2 تا 5 خوابه هتل پارک را با قیمتی مناسب رزرو کنید و از تخفیف‌هایی که این سایت برای کاربران خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید.

این هتل 3 ستاره در نزدیکی ارگ کریم خان،بازار وکیل، سرای مشیر، حمام وکیل، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک و شاهچراغ قرار دارد و تنها با 10 تا 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این اماکن دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید برای رزرو هتل پارک شیراز به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با مقایسه امکانات اتاق‌ها و هزینه‌های مربوط به آن‌ها برای انتخاب آن اقدام نمایید. در ادامه امکانات این هتل را ذکر خواهیم کرد.

هتل پارک شیراز

امکانات هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز که یکی از هتل‌های 3 ستاره شیراز است از امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی برخوردار بوده و خدمات ویژه‌ای را به مسافرین خود ارائه می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به نمازخانه، آسانسور، پارکینگ روباز، جکوزی، کافی‌شاپ، اینترنت، صندوق امانات، اباسشویی، سونا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کافی‌نت، روم‌سرویس، تلویزیون، فضای سبز، اتاق چمدان و غیره اشاره کرد. در اطراف هتل پارک رستوران‌ها و کافه‌های زیادی قرار دارد که امکان استفاده از آن‌ها نیز برای داشتن یک سفر عالی با سرو غذاهای متنوع وجود دارد.

هزینه اقامت در هتل پارک شیراز

با اسنپ‌تریپ همراه باشید تا هتل‌های شیراز را با قیمتی مناسب رزرو کنید. از عواملی که بر قیمت هتل‌های شیراز تاثیر مستقیم دارد، خدمات و امکاناتی است که در این اماکن اقامتی ارائه می‌شوند. همانطور که می‌دانید خدمات و امکانات که در یک هتل پنج ستاره به مسافرین ارائه می‌شود با این خدمات در هتل‌های با ستاره کمتر متفاوت است؛ بنابراین هزینه رزرو این هتل‌های لوکس نیز نسبت به سایر هتل‌ها بیشتر خواهد بود.

زمان و فصل سفر نیز در افزایش یا کاهش قیمت هتل تاثیر بسزایی دارد. هزینه اقامت در اتاق‌های هتل پارک به زمان سفر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در اسنپ تریپ در اکثر روزهای سال برای رزرو آنلاین هتل تخفیف در نظر گرفته می‌شود که با مشخص کردن نوع اتاق و تعداد شب‌هایی که قصد اقامت در آن را دارید، این تخفیف را می‌توانید در سایت مشاهده نمایید.

قوانین کنسلی رزرو هتل پارک شیراز

گاهی ممکن است به دلایل مختلف مجبور به لغو رزرو هتل شوید و مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنید؛ بنابراین قبل از اینکه برای رزرو هتل پارک شیراز اقدام کنید، قوانین مربوط به کنسلی آن را در بخش «قوانین انصراف از رزرو» مطالعه نمایید تا با آگاهی کامل نسبت این موضوع مراحل رزرو را تکمیل کنید. در اسنپ تریپ هزینه‌ای بابت لغو رزرو آنلاین هتل از مسافرین دریافت نمی‌شود و میزان جریمه کنسلی توسط هتل مشخص و دریافت خواهد شد.

رزرو هتل پارک شیراز از اسنپ تریپ

حتما برایتان این سوال مطرح شده که چرا رزرو هتل را از طریق سایت اسنپ تریپ انجام دهید. اسنپ تریپ برای رفاه حال مراجعین خود همواره قیمت‌های مناسبی را برای رزرو آنلاین هتل‌های مختلف نظیر هتل‌های شیراز یا سایر هتل‌های کشور مانند هتل سینگو قشم در نظر گرفته است. با رزرو هتل از این سایت شما می‌توانید به مقایسه قیمت‌ها، مطالعه نظرات مسافران قبلی، بررسی امکانات هتل پارک شیراز، موقعیت مکانی این هتل و مواردی از این قبیل دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این امکانات، با عضویت در خبرنامه اسنپ تریپ شما می‌توانید از تخفیف‌هایی که این سایت در برخی از روزهای سال در نظر می‌گیرد مطلع شوید و با قیمت مناسب نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. خدمات این سایت به‌صورت 24 ساعته ارائه می‌شود تا شما بتوانید یک رزرو آنلاین هتل خوبی را تجربه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه کرده و پیشنهادات متنوع آن را مشاهده کنید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.