اصل بقای آرمان رمضانی در استقلال!

ورزش سه جمعه 05 مرداد 1403 - 15:05
آرمان رمضانی احتمالا فصل آینده هم در استقلال حضور خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی از سه فصل پیش در استقلال حضور دارد؛ زمانی که بعد از دوره ناموفق بازی در پرسپولیس، پیراهن این تیم را با لباس آبی استقلال عوض کرد.
در تمام این مدت بحث جدایی او، یک مسئله مطرح در نقل و انتقالات آبی‌ها بوده اما او به شکل عجیبی هر بار از لیست خروجی جان سالم به در برده است.

در این سالها حتی بازیکنانی نظیر ارسلان مطهری با سبقه استقلالی هم از این تیم جدا شدند اما آرمان به شکل عجیبی در اسکواد تیم باقی مانده است.

این بار شنیده می‌شد که او راهی مس رفسنجان می‌شود اما حالا تحولات به سمت دیگری رفته و به نظر تاریخ برای آرمان تکرار خواهد شد.

او که یک گل مهم در مسیر قهرمانی لیگ بیست و یکم استقلال زده، این فصل هم پیراهن آبی را برتن خواهد کرد و امیدوار به درخشش در تیم نکونام خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.