هلاکت یک تروریست در پاکستان

صدا و سیما جمعه 05 مرداد 1403 - 15:52

هلاکت یک تروریست در پاکستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ ارتش پاکستان اعلام کرد در عملیاتی در ایالت بلوچستان یک تروریست را به هلاکت رسانده و دو تروریست دیگر زخمی شدند. 
روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد در عملیات نیرو‌های نظامی در منطقه «هوشاب» در ایالت بلوچستان که طبق اطلاعات محرمانه انجام شد، در تبادل آتش یک تروریست به هلاکت رسید و دو تروریست دیگر زخمی شدند. 
در ادامه این بیانیه آمده است: این تروریست که با نام «علی جان» شناسایی شده در زمینه فعالیت‌های تروریستی و گروگان گیری شهروندان بی دفاع فعالیت داشته است.
ارتش پاکستان اعلام کرد از محل اختفای این تروریست‌ها مقدار زیادی اسلحه و مهمات کشف و ضبط شده است.
لازم به ذکر است ارتش پاکستان به تازگی عملیاتی را در مناطق مختلف پاکستان تحت عنوان «عزم استحکام» با هدف در هم شکستن شبکه‌های تروریستی و ریشه کنی تروریسم از این کشور آغاز کرده است. ارتش پاکستان مدعی است از آغاز این عملیات‌ تاکنون ۲۲ هزار و ۴۰۰ عملیات در مناطق مختلف کشور انجام شده است و درپی آن حدود ۴۰۰ تروریست خطرناک به هلاکت رسیده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.